Jump to content

Ni MÅSTE se "I am Legend"


Jocce

Recommended Posts

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

går den att tanka hem me vettig kvalite o svensk text? :D

Hm, den har juh inte haft premiär, så menar att jag har hööört att det är en Shelby i den ;)

*host*

Svensk text, bara onödigt, dåliga översättningar ;)

/Jocce

Link to comment
Share on other sites

Dyrt, va fan...ni är ju bara snåla!! Men det är ju klart att man ska ha gratis, det är ju bara å roffa åt sej! Skulle ju va guld med gratis, öl, mat, hus, bilar å datorer, men hur ska folk ha råd att producera varor när dom inte får betalt för det??? Skulle va kanon om ni kunde lösa den ekvationen åt mej!

Link to comment
Share on other sites

Jag är inte snål, men skivbranchen har gjort bort sig själva iom att dom tar nästan 200:- för en skiva. Och förresten så är det konserter som artisterna ska tjäna pengar på, skivorna är ju egentligen bara demos som ska få oss intresserade.....

Men allt är relativt......

Som sagt snål är jag inte, kanske borde vara det med mina bilar, husvagn, och en massa annat skit man köpt på sig... :P

Link to comment
Share on other sites

Dyrt, va fan...ni är ju bara snåla!! Men det är ju klart att man ska ha gratis, det är ju bara å roffa åt sej! Skulle ju va guld med gratis, öl, mat, hus, bilar å datorer, men hur ska folk ha råd att producera varor när dom inte får betalt för det??? Skulle va kanon om ni kunde lösa den ekvationen åt mej!
Sänk priserna, vad gillar du den ekvationen, lägre lön...Funkar i Kina, varför inte i västvärlden... :twisted:
Link to comment
Share on other sites

Jag är inte snål, men skivbranchen har gjort bort sig själva iom att dom tar nästan 200:- för en skiva. Och förresten så är det konserter som artisterna ska tjäna pengar på, skivorna är ju egentligen bara demos som ska få oss intresserade.....

Men allt är relativt......

Som sagt snål är jag inte, kanske borde vara det med mina bilar, husvagn, och en massa annat skit man köpt på sig... :P

Jaha, så du kan bestämma vad artister ska tjäna pengar på.... intressant....Har du lång erfarenhet i nöjesbranshen?? Du kan ju "tanka" ner musik lagligt, en skiva kostar ungefär 100kr(typ 8 liter bensin), inte så farligt...

Link to comment
Share on other sites

Du Greven, vi ska inte göra denna lilla tråd till nåt personligt. Men Skivbolagen har gjort sitt. Ja, jag är i musikbranchen, egen företagare sedan 15 år så jag vet vad jag snackar om.....

Och du se inte filmen, den var skitdålig.........första 10 minutrarna var ok när man fick se den fina röda Shelbyn.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...