Gtttggg January 24, 2008 Report January 24, 2008 Jag kikade på Blocket för skojs skull på olika Mustanger. Denna kom in 22 Januari. Fin -68 för 85 000 men varför så lågt pris? Det står visserligen *pga småfix* men enligt vägverket, är bilen röd samt motorn har bytts ut.Förmodligen från 6:a till V8. Bedöm själva.http://www.blocket.se/vi/14913031.htm?ca=16_s Citera
JanneJ January 24, 2008 Report January 24, 2008 Svensksåld, 15 ägareSer ok ut på bildernaHåller med, inget högt pris.Det var någon här på forumet som hade en bil på gång från usa för 65' plus ny lack mm.Det här ser ut som ett bättre alternativ. Citera
Roger January 24, 2008 Report January 24, 2008 Är det inte vad en sådan bil ska kosta? Tämmligen nylackerad med färgryk in på B-stolpen och i övrigt så är det svårt att bedömma priset på bilen med dom fotona som är tagna på bilen. Citera
Gtttggg January 25, 2008 Author Report January 25, 2008 Försvann snabbt i alla fall........ Japp, den bilen gick fortare än vad jag hade väntat mig. Citera
Recommended Posts