-MAnge- November 20, 2003 Report November 20, 2003 Jag håller nu på och felsöker elsystemet efter en kabelbrand och börjar tappa tålamodet vad kostar en ny och går den i sådana fall att få tag i på denna sidan atlanten ? Citera
Hampus cmc1125 November 22, 2003 Report November 22, 2003 Vad brann? Finns ju ganska många kablar. Har också haft kabelbrand, men fixade det för ett par kronor.Mvh Hampus cmc 1125 Citera
-MAnge- November 23, 2003 Author Report November 23, 2003 Vad brann? Finns ju ganska många kablar. Har också haft kabelbrand, men fixade det för ett par kronor.Mvh Hampus cmc 1125vet inte exalt men har för mig att det var ampere metarnvar inte så gammal när det hände det var morsan som körde mig till dagis när det hände Citera
Hampus cmc1125 November 23, 2003 Report November 23, 2003 Det underlättar ju om du vet vad som inte fungerar är hela systemet utslaget, eller bara amperemätaren? Det går att köpa både amperemätare och kabelstammar. Dyrt dock. Hur mycket originalutseende vill du bevara på elsystemet? Är det inte viktigt med 100% original så blir det genast mycket billigare. Du kan åstadkomma ett bra utseende om du lägger ner lite jobb på det. Kolla efter delar på ELFA och Biltema, där finns material att knåpa ihop något av, som ser bra ut.MvhHampus cmc 1125 Citera
-MAnge- November 23, 2003 Author Report November 23, 2003 Det underlättar ju om du vet vad som inte fungerar är hela systemet utslaget, eller bara amperemätaren? Det går att köpa både amperemätare och kabelstammar. Dyrt dock. Hur mycket originalutseende vill du bevara på elsystemet? Är det inte viktigt med 100% original så blir det genast mycket billigare. Du kan åstadkomma ett bra utseende om du lägger ner lite jobb på det. Kolla efter delar på ELFA och Biltema, där finns material att knåpa ihop något av, som ser bra ut.MvhHampus cmc 1125förlåt dumt av mig att glöma att nämna att det är främre blinkers som inte funkar bakre funkar nu när jag bytt blinkreläampere mätaren är borta och motorn går Citera
Recommended Posts