elboy cmc 388 February 2, 2008 Report February 2, 2008 Hej tänkte ge mig in på att blästra bakaxel mm men har inte blästrat förut. Vad ska man köra med för typ av bläster medel mm alla tips välkomna. Citera
streetsaleen February 2, 2008 Report February 2, 2008 bläster sand på Biltema brukar funka, men då rekomenderar jag grova sand korn har själv använt både grova sandkorn o fin sand o jag tyckte den grova va bäst. Citera
Pernolf cmc 558 February 2, 2008 Report February 2, 2008 använd en stålborste istället oh ta bot de värsta, ska du blästra så plocka ner bakaxeln, demontera allt och skicka in endast godset. Blästersand tränger in precis överallt ochh är ett rent helvete att arbeta med. Såvida man inte har proffsprylar Citera
DanielG February 2, 2008 Report February 2, 2008 Kan inte annat än att hålla med Pernolf, blästring av bakaxel kräver att du demonterar allt... Citera
elboy cmc 388 February 4, 2008 Author Report February 4, 2008 Och tack. Får bli i samband med när jag byter utväxlingen då. Citera
Recommended Posts