February 11, 200817 yr comment_49087 Slängde ut frågan i Teknik Mustang 2005+ men inser att den bör postas här istället.Äär det någon som har erfarenheter av att rita/tillverka egna stripes till bilen? Hur har ni gjort för att få de exakta måtten? Har ni tagit ett digitalt foto som sedan har förstorats till 1:1 skala och därefter ritat dit egna stripes i ex. photoshop?
February 11, 200817 yr comment_49088 Jag har vänt mig till en firma som håller på med dekaler och låtit dom skära ut stripes som jag själv har designat. Det kostade inte mycket och dom hade ett stort urval av färger.
February 11, 200817 yr Author comment_49089 Jag har vänt mig till en firma som håller på med dekaler och låtit dom skära ut stripes som jag själv har designat. Det kostade inte mycket och dom hade ett stort urval av färger.Ok!Hur fick du till måtten på stripsen? Körde du manuellt och gick ut och måttade, eller körde du via något program.
February 11, 200817 yr comment_49097 Måtten på dekalerna räknar firman ut, du bestämmer bara hur det ska se ut, bredd osv..Jag ska lämna in min bil och få det monterat o klart, kommer hamna runt 2.500:- totalt.