February 20, 200818 yr comment_49561 Hej.I min Mustang GT -07 sitter det en autolåda med overdrive ,är det standard med overdrive? Report
February 20, 200818 yr comment_49575 Hej.I min Mustang GT -07 sitter det en autolåda med overdrive ,är det standard ? nej. manuell är standard. Automat kostar extra Report
February 25, 200818 yr comment_49833 Ni med Auto.....vid stadskörning, brukar ni köra med O/D off? Report
February 25, 200818 yr comment_49835 Jag brukar aldrig röra O/D knappen. Ser ingen anledning till de.... Report
February 26, 200818 yr comment_49866 Jag använder O/D knappen mest för "motorbromsningar".//Håkan Report
February 26, 200818 yr comment_49903 Brukar inte röra OD knappen, men däremot lägga i ettan så man enkelt kan skrämma skiten ur folk. Report
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.