bb February 25, 2008 Report February 25, 2008 vet någon om man själv kan koppla automatik till en 07-a Citera
pools February 25, 2008 Report February 25, 2008 Hej!Vad menar du med automatik? Att halvljuset automatiskt ska slå om från helljusnär du får möte eller? Citera
RoTe February 25, 2008 Report February 25, 2008 Jag tror han menar att halvljuset ska tändas så fort motorn startat och släckas så fort motorn stängs av. Citera
pools February 25, 2008 Report February 25, 2008 På äldre bilar är det ju lätt. Koppla ett relä från den kontakt på generatorn somblir strömförande när den börjar ladda. Har gjort det på flera av mina bilar.Dock ej på Mussen än. Ska bli innan sommar'n.Hur man gör på nyare bilar vet jag inte. Har inte svensksålda bilar det som original förresten? Citera
CMC 1061 Berra February 26, 2008 Report February 26, 2008 Vad jag har lärt mig på lite nyare. Så använder många olje tryckskontakten. som tillslag för det drivande reläet.Berra Citera
bb February 26, 2008 Author Report February 26, 2008 ursäkta mig jag menar naturligtvis att halvljuset ska tändas när man startar bilen kan man koppla något själv utan att datorn i bilen säger ifrån idag måste jag slå på ljhuset med ljusknappen Citera
CMC 1061 Berra February 26, 2008 Report February 26, 2008 Ja du verkar som du har en nyarer typ av mustang. Vist det skal kunna gåMen du måste vara försiktig. Eftersom din bil är utrustad med dator.Hoppas någon annan kan svara bättree än mitt svar som jag gav tidigare.Är själv lite orolig när det gäller dator bilar. Annars tycker jag du kan ta kontakt med verkstad och fråga om råd. All är inte ovilliga att hjälpa till. Hur man gör. Berra Citera
Recommended Posts