joschen February 28, 2008 Report February 28, 2008 Hur skall nummer plåten på en 70ia sättas fast fram.Sätter man den rakt på grusplåten så lutar den ju inåt.Gör dom det på alla eller vad. Citera
Nenne February 28, 2008 Report February 28, 2008 Jag antar att Du saknar en sån här: http://www.mustangsunlimited.com/itemdy ... y=EMUSTANG Citera
Lars Oscarsson cmc383 February 28, 2008 Report February 28, 2008 Hej.Den stora plattan behövs inte, gör ett par vilkeljärn istället,då kan du välja vilken höjd du vill ha plåten i så gjorde jag. Citera
bjornpersson February 28, 2008 Report February 28, 2008 Hej.Den stora plattan behövs inte, gör ett par vilkeljärn istället,då kan du välja vilken höjd du vill ha plåten i så gjorde jag. Jag köpte en sån där platta men som du säger så kanske det blir snyggare att tillverka ett eget fäste trots allt.Förresten, det där är en snygg bil måste jag bara säga ... är det dekal eller lackad huv ? Citera
Lars Oscarsson cmc383 March 3, 2008 Report March 3, 2008 Hej (Tack).Alla fälten är hemma pyssel, jag berättar gärna om du vill veta ett av de billigaste allternativen, kolla Forumet därvi pressenterar våra Mustanger jag tror jag skrivit där. Citera
Recommended Posts