Lassemålare CMC 2071 February 28, 2008 Report February 28, 2008 Jag blir galen jag har letat som en tok efter, ja vad heter skitenlampsocklar för parkeringsljuset. Har varit på Åbergs och Hansen racing där sade do att dom haft 2 sorter men att båda hade gått ur sortimentet. Mekonomen hade inga jag har varit på alla skumma biltillbehörsfirmor jag fåt tag, jag har till och med varit på biltema, men TJIIII FICK jag. AAAHHHH JAG BLIR GALEN ERe någon som 100% vet var det finns.MVH Lasse Citera
CMC 1061 Berra February 28, 2008 Report February 28, 2008 Tycker du ska kontakt med Norrlands custom. dom brukar överaska till det posetiva. Dom ligger lite efter med sortimentet mot Hansen. Så dom brukar ha gamla saker kvar.Berra Citera
Svedis February 28, 2008 Report February 28, 2008 Spontant Elfa. Har en ganska bra hemsida.Sök på lampsockelhttp://www.elfa.se/se/index1.html Citera
Pernolf cmc 558 February 28, 2008 Report February 28, 2008 www.grufmanbil.sehan fixar det mesta Citera
Pelle cmc 375 February 29, 2008 Report February 29, 2008 Är det lamphållaren du menar? Eller är det en lampa med speciell sockel? Citera
Recommended Posts