Jonasm June 14, 2009 Report June 14, 2009 JÄKLAR var bra de blir Man vill knappt gå ut i sitt eget garage längre... Ser att gräsmattan...den e brunn å fin Citera
Svedis June 21, 2009 Author Report June 21, 2009 Man kör 20 m2 varje helg! Till slut blir det gräsmatta! Citera
Svedis August 2, 2009 Author Report August 2, 2009 Det växer långsamt i skärgården!! Eller så var det dåliga frön??? Men det blir grönare för varje helg. Och nu är lyften lite uppiffad samt på plats!Fast det har varit jobb hela sommaren och inga semesterveckor att småpula på. Citera
Svedis November 1, 2009 Author Report November 1, 2009 Jag trivs på helgerna.... Så i lördags åkte jag ut med pärlan för välbehövlig vintervila. Nu står Mussen för ca 5 månader till vårsolen tittar fram. Har lovat aldrig under 10 grader, men golvvärmen gör att den inte fryser om sulorna. Och ska få ett luftigt överdrag om det blir kallt någon natt. Sedan under vintern blir det lite småplock; spolarpump, värmepaketet, soppatanken..... Citera
Svedis January 17, 2010 Author Report January 17, 2010 Så här mitt i vintern fixade jag till rinnande kallt och varmt vatten i tvättbaljan.Fast det går åt mycket ved att hålla varmt i garaget så här års. Citera
Bobbe cmc 2103 January 17, 2010 Report January 17, 2010 Så här mitt i vintern fixade jag till rinnande kallt och varmt vatten i tvättbaljan.Fast det går åt mycket ved att hålla varmt i garaget så här års. VA!!`Har du inte skitat ner golvet ännu,inte en oljefläck så långt ögat når!(inte alls avis) Citera
Svedis January 17, 2010 Author Report January 17, 2010 Ha, ha det är ju finsidan du ser med balja och finbänken. Sedan har jag vatten och stor avrinningsbrunn och man håller väl rent. Fast innan snön kom hade jag lite olja på golvet... Citera
Recommended Posts