streetsaleen March 22, 2008 Report March 22, 2008 Ehh va f*n e detta? Har aldrig sett detta innan. Någon som försöker hacka hemsidan eller? Citera
JohnB March 22, 2008 Report March 22, 2008 Ser så ut. Min Norton antivirus fikk lite sprattel her tidligare i kveld.Fikk stenga av og uppgradera lite John Citera
streetsaleen March 22, 2008 Author Report March 22, 2008 Okej, jag vet min kompis som e medlem på en volvo sida, det finns en medlem där som sprider porr sidor (virus) men användaren finns egentligen inte. En så kallad SPAM BOT. alltså ett virus som har skapat sig en egen användare på forumet Citera
streetsaleen March 22, 2008 Author Report March 22, 2008 det är nog lämpligt hehe, eller iaf kolla va de e som spökar. Citera
parar March 22, 2008 Report March 22, 2008 det verkar vara några "hackers" vad jag kan förstå när man läser på google. Citera
streetsaleen March 23, 2008 Author Report March 23, 2008 förstod nästan att det var nått sånt E det bara jag som ser det eller ser ni andra samma som jag? Citera
RoTe March 23, 2008 Report March 23, 2008 Dom ger väl igen för muhammedteckningarna eller nåt... Citera
Daniel Strand March 23, 2008 Report March 23, 2008 Dom ger väl igen för muhammedteckningarna eller nåt...mmm..... eller någon som har på tok för mycket fritid..... Citera
Daniel Linde March 23, 2008 Report March 23, 2008 Det finns ju en helt ny årskull på forumet nu.phpBB3 det är klockrent, funkar perfekt.Använder det på den lokala bilklubben jag är med i, enkelt och kraftfullt. Förhoppningsvis lite säkrare också.Är enkelt o konvertera från phpBB2 till phpBB3.//Danne Citera
ThomasFB March 23, 2008 Report March 23, 2008 Linux oxå. Det finns så mycket vackert och intressant att uppleva, varför lägger man ner sin tid på sånt här?Jävla idioter.-GET A LIFE- SUCKERS! Citera
RoTe March 23, 2008 Report March 23, 2008 Det finns ju en helt ny årskull på forumet nu.phpBB3 det är klockrent, funkar perfekt.Använder det på den lokala bilklubben jag är med i, enkelt och kraftfullt. Förhoppningsvis lite säkrare också.Är enkelt o konvertera från phpBB2 till phpBB3.//Dannephpbb3 är så rörigt. Citera
Daniel Linde March 24, 2008 Report March 24, 2008 Det finns ju en helt ny årskull på forumet nu.phpBB3 det är klockrent, funkar perfekt.Använder det på den lokala bilklubben jag är med i, enkelt och kraftfullt. Förhoppningsvis lite säkrare också.Är enkelt o konvertera från phpBB2 till phpBB3.//Dannephpbb3 är så rörigt. [/quote:1rkxd8ma]Hur menar du då? Finns ju som ser ett "nästan" som detta gör. Det är ju bara o välja de tema man vill ha. Hur enkelt som helst Citera
Recommended Posts