Jump to content

Äntligen klar!!


Mohlin

Recommended Posts

Ser skitsnygg ut. var har du köppt fälgarna och positionslysena bak??

Pelle Bäck

Fälgarna kommer från AFS-wheels i usa, positonslysena bak finns lite överallt, exempelsvis Grufman.

Link to comment
Share on other sites

F-n blir nog dax att knäcka kidsens sparbössa och styla till orginalet en aning. Mycket snygga och lagom stora förändringar. Har du gjort något vid motorn?

Motorn fick bara cai, chip + fjäderbensstag

Link to comment
Share on other sites

Tjena Mohlin,

läcker kärra - superfälgar...bara å säga Grattis....

Har titta noga på dina foton - t.o.m. förstorat och analyserat.

Undrar varför din torgue vid bakhjulen är så låg? Kan blui svårt att ta en rondell rätt.

Undrar också om inte dina nya stag förhindrar rollover i backar med mer än 12 %.... jag skulle inte vilja sitta i din bil då....

Kanske skuylle du fundera på att snedställa tio.out lite mera. Jag menar har du provkört bilen???? Borde vara rätt ostabil som det ser ut nu. I regn och på spårig väg - ja då åker du garanterat av.....

Sista frågan: Verfär har du bara 3 bultar i fälgen? Borde väl vara 5?????

:o:shock::):D:P:lol::D

Vi bara undrar - just idag...

Link to comment
Share on other sites

Är pengarna slut nu :?: Eftersom den annonseras när den är färdig :shock::? .I övrigt mycket snygg bil lagom stylad.

Jag ska köpa Bullitt 2008 och börja om från början, att bygga om är lika kul som att köra, jag har fler leksaker i garaget.... 8)

Link to comment
Share on other sites

Jag håller med dig Mohlin att bygga/renovera är det som är kul när sedan bilen är klar och man åkt i den ett tag så vill man på någon ny utmaning :D .Den enda bil jag inte gjort något med så är det min -05 Cab som är orginal,hade tänkt att sätta på 20" och en sänkningsats men nej jag vill inte förstöra komforten som blir stötig med hårdare fjäder och mindre gummi.Sen har man åkt 67 och 69or så man har inte varit bortskämd med varesig komfort eller väghållning :--

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...