Terner April 30, 2008 Report April 30, 2008 Har någon nåt bra tips på var jag köper en ny framruta till min 65:? Får gärna vara i rikets södra delar /Terner Citera
Janne Holm CMC1740 April 30, 2008 Report April 30, 2008 Här hittar du en ruta till din biltill ett riktigt bra pris dessutom Ligger väl i Söderköping tror jaghttp://www.veterania.se/ Citera
Terner May 1, 2008 Author Report May 1, 2008 Tack för tipset ser att dom levererar oxå!/Terner Citera
bjornpersson May 1, 2008 Report May 1, 2008 Säger det samma. Tack för tipset!Jag såg att deras turbil passerar mig i örebro den 13:e. Skulle ju passa bra och samtidigt ge mig en bra ny deadline för mitt HT 70-projekt.Någon som gett sig på att limma dit en ruta på en 70:a eller liknande på egen hand förresten ? Citera
Jonasm May 2, 2008 Report May 2, 2008 De går bra. Har gjort de på andra bilar. Tvätta rent först med tinner med en trasa å limma sen, Ta två spänband runt a-stolparna och rutan å spänn åt. In med en kupevärmare över natten. KLART Har blivit tätt för ja iaf. Citera
Recommended Posts