TheBullitt March 30, 2016 Report March 30, 2016 För mig som kör 70 talare är det mycket disco med bla bee gees som mest, kc and the sunshine abba, phil collins men just denna låt är perfekt när man cruisar på kvällen i stan! ;) 1 Citera
Sleepingbear April 8, 2017 Report April 8, 2017 Nu kommer jag skriva något som säkert redan kommit upp mer än en gång men... Om man nu har en Mustang med gött ljud i, varför ska man då ha musik på? 😁 Kan tillägga att jag inte startat stereon sedan jag köpte min. 😁 Citera
Gtttggg April 9, 2017 Report April 9, 2017 21 hours ago, Sleepingbear said: Nu kommer jag skriva något som säkert redan kommit upp mer än en gång men... Om man nu har en Mustang med gött ljud i, varför ska man då ha musik på? 😁 Kan tillägga att jag inte startat stereon sedan jag köpte min. 😁 Jag har ofta musik på men på låg volym som typ bakgrund. Vill höra motorn nu speciellt när jag har roush axleback. 😀 1 Citera
Tommy Iggesund July 9, 2017 Report July 9, 2017 Samma här, sällan stereon på Skickat från min iPad med Tapatalk Citera
Recommended Posts