Jump to content

car fax


Recommended Posts

Någon som kan förklara lite närmare ang detta, är det bara ett försäljningsknep för att man ska betala, eller ska jag börja få hicka då dom hittar 6 stycken reports? eller är detta ett vanligt förekommande fenomen....

Link to comment
Share on other sites

Det är inget knep.

Däremot kan 6 rapporter betyda.. 6st "inspections" eller försäljningar eller vad som. Någon här sitter säkert på ett 30 dagars konto och kan kika upp ditt vin nummer gratis om man ber snällt :)

//Danne

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Hej,

Ursäkta om jag bumpar en lite gammal tråd, men jag undrar om någon vänlig själ skulle vilja kolla upp ett vin-nummer åt mig o maila mig carfax-historiken?

VIN: 1ZVHT82H765163636

Skicka ett PM så får ni min mailadress.

Jättetacksam om någon ville kolla detta, ska köpa min drömbil nästa vecka och vill gärna veta lite mer :)

Ha de bra vänner :)

Mvh Patrik

Link to comment
Share on other sites

Ingen som har tillgång till det? :(

Åker dit på tisdag nästa vecka och skulle gärna vilja ha ett urdrag från carfax om någon är snäll nog.

Varit medlem sedan februari nu och varit som besatt av forumet, snart kan jag delta på allvar ;)

akilles@gmail.com tar gärna emot en bifogad fil!

Tack på förhand.

Mvh Patrik

Link to comment
Share on other sites

Ingen som har tillgång till det? :(

Åker dit på tisdag nästa vecka och skulle gärna vilja ha ett urdrag från carfax om någon är snäll nog.

Varit medlem sedan februari nu och varit som besatt av forumet, snart kan jag delta på allvar ;)

akilles@gmail.com tar gärna emot en bifogad fil!

Tack på förhand.

Mvh Patrik

Teckna ett eget abonnemang kostar bara ett par hundringar. Ange en adress i USA där du "bor". T.ex. ett hotell :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...