olle March 21, 2003 Report Share March 21, 2003 Hur gör jag för att byta skraplister i dörrarna på en 66a.Går det att sänka fönstret eller? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
cmc1102 March 21, 2003 Report Share March 21, 2003 ska oxå byta skraplister på min -69,a,,finns det nå´n som gjort det smärtfritt..? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie S March 21, 2003 Report Share March 21, 2003 Jag har inte gjort detta på någon Mustang, men på andra bilar så brukar det finnas ett par "gummistopp" inne i dörren som man tar bort (troligen liknande även på Mustang), och då kan man veva ner rutan ytterligare lite. Därmed blir det lättare att komma åt skraplisterna. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Oscarsson cmc383 March 21, 2003 Report Share March 21, 2003 Hej alla.Följ Ronnies råd han har rätt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts