Peter /Cobra May 14, 2008 Report May 14, 2008 Jag o en kompis var o hämtade varsitt block idag, det är så vackert att man skulle vilja ha det i en liten monter i vardagsrummet Tänk också om börsen hade varit lite tjockare så man ej behövde vänta på "innehållet" ... Men men, bäst att passa på medans dollarn är låg. Citera
Pernolf cmc 558 May 15, 2008 Report May 15, 2008 ögongodis, snart örongodis med!!!Fraktade ni hem med båt eller flyg? kostade? Citera
pools May 15, 2008 Report May 15, 2008 Jag o en kompis var o hämtade varsitt block idag, det är så vackert att man skulle vilja ha det i en liten monter i vardagsrummet Jag vet inte vart jag såg det, men Ford hade gjort en avgjutning i plast av ettblock ock det användes som underrede till ett glasbord. Snacka om läckert (Kanske nån känner igen det och har en bild.)Så, du får väl passa på att göra en avgjutning innan du skruvar ihop hela motorn.Grattis till nya blocket Mvh. Citera
Peter /Cobra May 15, 2008 Author Report May 15, 2008 @pernolfVia kontainer med massa annat bråte, ~ 10kr/$@poolsVore grymt läckert, dock så är nog inte frugan så pigg på det. Konstigt, de har inte alls samma syn på saker o ting... Citera
CMC 1061 Berra May 16, 2008 Report May 16, 2008 Ja jag håller med dig. Varför har inte fruntimmren samma syn. Min vill odla blommor i bilen. Tycker jag är ett taskigt utlåtande.Berra Citera
Recommended Posts