Jump to content

Bluffverksamhet???


Recommended Posts

Idag när jag var på mammas jobb o hälsade på så ringde det i hennes telefon tror han hette Kenneth som ringde, hon kunde inte svara så jag var tvungen att göra det, det var om hennes annons på blocket om en röd mustang cab. http://www.blocket.se/vi/16467177.htm?ca=17_s o jag trodde han ringde om den andra Mustangen som dom har ute på blocket o det är en vit -68 cab. o då sa han Va fan e det ni håller på med egentligen. o jag sa det att dom tog hem ett par bilar för o se om det går att tjäna pengar på det, då bad han mig att sluta upp me "BLUFFVERKSAMHETEN" jag han aldrig riktigt få ett vettigt svar varför han kallade det för en bluffverksamhet. bara för att man har flera mustanger ute på blocket så behöver det inte vara en bluffverksamhet. mamma o pappa vill ju bara försöka sälja bilarna.

Mvh Björne

Link to comment
Share on other sites

Lät lite skumt det där... kanske va det en konkurrent! 8)

Sanningen är väl den att antingen tar man risken och köper en "billig" bil i USA på chans eller säkrare via kontakt, eller så köper man en bil dyrare i Sverige som man trots allt kan kika på och kanske provköra. Upp till var och en att välja och köparen betalar det han tycker bilen är värd oavsett.

Ska erkänna att jag blev lite tagen då jag precis hade beställt min 68:a och så kom din mors 68:a ut på nätet för 75.000kr! he he

Link to comment
Share on other sites

Lät lite skumt det där... kanske va det en konkurrent! 8)

Sanningen är väl den att antingen tar man risken och köper en "billig" bil i USA på chans eller säkrare via kontakt, eller så köper man en bil dyrare i Sverige som man trots allt kan kika på och kanske provköra. Upp till var och en att välja och köparen betalar det han tycker bilen är värd oavsett.

Ska erkänna att jag blev lite tagen då jag precis hade beställt min 68:a och så kom din mors 68:a ut på nätet för 75.000kr! he he

Ja nått var det iaf som han inte tyckte va rätt. Det finns folk till allt :P haha

Ofan, ja så det kan bli ibland. har du inga bilder på pärlan då? :D

Link to comment
Share on other sites

Man börjar att undra om det verkligen var en bil han var ute efter. Eller var det bara för att vara dum. Själv skulle jag bli glad med flera utbud. Större chans att man kan köpa någon av bilarna. Och sedan slipper man åka runt för att leta efter problem. Konstigt beteende.

Berra

Link to comment
Share on other sites

Man börjar att undra om det verkligen var en bil han var ute efter. Eller var det bara för att vara dum. Själv skulle jag bli glad med flera utbud. Större chans att man kan köpa någon av bilarna. Och sedan slipper man åka runt för att leta efter problem. Konstigt beteende.

Berra

Ja haha han verkade rätt lustig :? Det hade jag med blivit om det fanns mer att välja mellan.

Link to comment
Share on other sites

Lät lite skumt det där... kanske va det en konkurrent! 8)

Sanningen är väl den att antingen tar man risken och köper en "billig" bil i USA på chans eller säkrare via kontakt, eller så köper man en bil dyrare i Sverige som man trots allt kan kika på och kanske provköra. Upp till var och en att välja och köparen betalar det han tycker bilen är värd oavsett.

Ska erkänna att jag blev lite tagen då jag precis hade beställt min 68:a och så kom din mors 68:a ut på nätet för 75.000kr! he he

Ja nått var det iaf som han inte tyckte va rätt. Det finns folk till allt :P haha

Ofan, ja så det kan bli ibland. har du inga bilder på pärlan då? :D[/quote:26yt3ikv]

Bilder... har den här som jag visade i en annan tråd tidigare: :)

transportdh4.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...