Lassemålare CMC 2071 May 22, 2008 Report May 22, 2008 Råkade ut för en skum grej nu i kväll, satt på parkeringen downtown Ekerö bilen stod på tommgån och sen när jag skulle lägga i växeldör fanskapet. Jag prövar 10 gånger poff död, men den startar som den ska så jag trixar i driven och gasar på en gång och kommer hem, men. Den stannar inte när jag står på tommgång varken med eller utan driven iMärkligt PANIK har en studetstyrning i morgon ska gå ner och kolla alltjag kan typ maffen och slangar och vacum och sånt så får vi se. Några ideer MVH lasse Citera
Herrgård May 23, 2008 Report May 23, 2008 Tändspole kanske?Hade liknande problem på en gammal dodge asbest. När bilen var kall funkade det men efter att den blivigt varm dummade den sig precis som din. Spolen var varm som f-n. Citera
Lassemålare CMC 2071 May 23, 2008 Author Report May 23, 2008 Märkligt idag hade jag inga som helst problem. MVH Lasse Citera
Gäst May 26, 2008 Report May 26, 2008 100 på att du tvättat bilen - 22 maj - ja det låter som typiskt elproblem....Tänk lågiskt - ja då kommer man långt.... Vad gjorde jag innan? Vilka förändringar har jag/någon annan gjort?Oftast enkla lösningar..... på enkla problem.... Citera
Lassemålare CMC 2071 May 26, 2008 Author Report May 26, 2008 Jag har hittat felet tändspolen var kass letade fram en ny jag hadebytte idag olalalal en helt ny bil rappare, piggare och tvekar inte ens tiondels sekund minst 100 hästar till. MVH Lasse Citera
Recommended Posts