Amaz May 28, 2008 Report May 28, 2008 Hejsan!Mitt första inlägg här:Har precis börjat riva en 88:ans 5.0 302 och på önskelistan står "lite mer effekt" När man kikar runt lite på sidor som Summit Racing och liknande så känns det ju högintressan att beställa toppar och insug (ex edelbrock.kitet m alu toppar) Dollarns värde gör ju det hela extra spännande.Hur gör ni om ni beställer? Är det bara att bocka i vad man vill ha och Submit? vad kan man vänta sig i frakt och avgifter för ett par toppar som kostar 800 dollar? Eller är det smartare att gå via någon som firma i sverige som sköter det hela? Ge gärna lite tips om vilket sätt som är mest gångbartPS! Har bara skruvat turbo-volvos under 15år på hemmaplan så detta är vitt på kartan för migMVH Citera
Janne Holm CMC1740 May 28, 2008 Report May 28, 2008 Billigast kommer du om du går ihop med några till så du får ett så högtordervärde som möjligt. Sist vi bestälde var vi 5st som sambeställdedå hamnade vi på ca 10kr dollarn vilket är nog ganska bra.6kr dollarn plus frakt plus svensk moms blev ca 10kr/dollarn Citera
Peter /Cobra May 28, 2008 Report May 28, 2008 Du kan maila Summit o fråga ang frakt.. Om du ger dem artikelnr samt din adress så kan de räkna ut hur mycket det blir. Citera
Herrgård May 29, 2008 Report May 29, 2008 Jag brukar ta hem prylar från summit med hjälp av en kille i linde för 10kr/$. Tar dock minst 6 veckor innan dom är här. Ganska enkelt är det också, jag mailar artikelnr och betalar när jag hämtar. Citera
bänkis June 4, 2008 Report June 4, 2008 Jag får i dagarna hem ett 367 hk TOP END KIT som jag har köpt från summit. Kommer nog inte att behöva det så jag tänkte sälja det för 15000:-. Intresserad? Citera
Recommended Posts