FastMagnus June 7, 2008 Report June 7, 2008 http://www.garaget.org/video/7hpdpgkz1bmyja vi tar väl en till då.. med annan musik och något bättre vägbana men 180 är inte allt för väl asfalterad heller!!!!!!hoppas denna uppskattas mer Citera
JanneJ June 7, 2008 Report June 7, 2008 Du får inte skrämmas så! Jag trodde du slog runt på slutet..Nu var det mer party party på musiken Citera
pools June 7, 2008 Report June 7, 2008 Hej igen!Mycket, MYCKET bättre musik. Beach Boys är ett favoband från 60-talet.Men, men, men, fortfarande för mycket musik istället för motorljud! Och, vadgör du i slutet, jag trodde också att du voltade. Phuu, riktigt skrämmande Mycket kul med videosnuttar Mvh. Citera
FastMagnus June 7, 2008 Author Report June 7, 2008 status que feautering beach boys... ville bara kolla om det fanns chans att fånga ljud utifrån!! men det får bli en mick till nästa vända Citera
pools June 7, 2008 Report June 7, 2008 Oh, f-n, ber så mycket om ursäkt, jag lyssnade nog för mycket efter V8-ljudet. Borde absolut hört skillnad på coverbandet och originalet. Ska vi skylla på ljudkvaliteten? Mvh. Citera
Gtttggg June 7, 2008 Report June 7, 2008 Mycket vättre val av musik denna gång. Fortsätt så i samma stil när du kör Mustangen. Jag hörde direkt att det var Status Que för sångarens röst gick inte att ta miste på men första gången jag hörde dem spela Fun fun fun. Party musik? YES! Jag trodde också bilen slog runt. När jag såg bilarna som blev omkörda, hade jag gärna sett deras miner när de upptäckte vad som åkte förbi. Citera
ingvar June 8, 2008 Report June 8, 2008 status quo ??? vad är det ??? när jag kör i 180 så funkar det bara med lasse_stefanz min shaker 500 funkar bara med dansband ,,, den spottar ut allt annan musik nån annan som har samma problem ? men för mej är detta bara bra dansband ska de va annars får de va ,,, Citera
CMC 1061 Berra June 8, 2008 Report June 8, 2008 Kan Ingvar Nordströms va något för dig då. Den typ av musik är som ett arsenikbad.Berra Citera
FastMagnus June 8, 2008 Author Report June 8, 2008 status quo ??? vad är det ??? när jag kör i 180 så funkar det bara med lasse_stefanz min shaker 500 funkar bara med dansband ,,, den spottar ut allt annan musik nån annan som har samma problem ? men för mej är detta bara bra dansband ska de va annars får de va ,,,Detta blev en riktig musik tråd istället. vi får väl prova med någon skiva i din bil när jag och brorsan leverar Jeltsin power pack 3L till dig Citera
Recommended Posts