Jump to content

Recommended Posts

Hej igen!

Mycket, MYCKET bättre musik. Beach Boys är ett favoband från 60-talet.

Men, men, men, fortfarande för mycket musik istället för motorljud! Och, vad

gör du i slutet, jag trodde också att du voltade. :? Phuu, riktigt skrämmande :o

Mycket kul med videosnuttar :!::!:

Mvh.

Oh, f-n, ber så mycket om ursäkt, jag lyssnade nog för mycket efter

V8-ljudet. Borde absolut hört skillnad på coverbandet och originalet. :oops:

Ska vi skylla på ljudkvaliteten? :?

Mvh.

Mycket vättre val av musik denna gång. Fortsätt så i samma stil när du kör Mustangen. ;)

Jag hörde direkt att det var Status Que för sångarens röst gick inte att ta miste på men första gången jag hörde dem spela Fun fun fun. Party musik? YES! :D

Jag trodde också bilen slog runt.

När jag såg bilarna som blev omkörda, hade jag gärna sett deras miner när de upptäckte vad som åkte förbi. ;)

status quo ??? vad är det ??? när jag kör i 180 så funkar det bara med lasse_stefanz min shaker 500 funkar bara med dansband ,,, den spottar ut allt annan musik nån annan som har samma problem ? men för mej är detta bara bra dansband ska de va annars får de va ,,,

status quo ??? vad är det ??? när jag kör i 180 så funkar det bara med lasse_stefanz min shaker 500 funkar bara med dansband ,,, den spottar ut allt annan musik nån annan som har samma problem ? men för mej är detta bara bra dansband ska de va annars får de va ,,,

Detta blev en riktig musik tråd istället. vi får väl prova med någon skiva i din bil när jag och brorsan leverar Jeltsin power pack 3L till dig :D:D