Nenne April 5, 2009 Report April 5, 2009 Brawn Brukar aldrig dina fingrar slinta? Jömkt och syändikt Citera
Nenne April 5, 2009 Report April 5, 2009 Jag har nu legat en stund på rygg på kökssoffan för att lugna ner mej lite.JAG HATAR REGN Är det någon som fortfarande tycker att det är"spännande" med regntävlingar? Som jag sa, regn är SKIT! För övrigt har jag inga kommentarer. Jag blir bara så dj@vla less! Regn i måttliga mängder har jag inget emot, det ingår på något sätt när man ska bedöma en förares talang, men när banan delvis förvandlas till swimming pool är det lite väl häftigt. I USA avbryter man ju å andra sidan så fort det kommer två regndroppar i countyt intill och det är ju att överdriva åt andra hållet. Citera
CMC 1061 Berra April 5, 2009 Report April 5, 2009 Har inte det med försäkringar att göra att man avbryter så fort i Usa.Berra Citera
Nenne April 5, 2009 Report April 5, 2009 Det är möjligt, men i så fall skulle de inte tävla på så usla banor som man gör. Ovalerna har ju fått "mjuka räcken", men landsvägsbanorna är av 80-talsstandard när det gäller säkerheten.ALMS kör väl även om det regnar, så det är nog mer än försäkringar bakom beslutet att inte tävla i regn när det gäller t.ex. NASCAR. Citera
Recommended Posts