Dr Frelin June 11, 2008 Report June 11, 2008 På en 68:a är det enklast om man lossar instrumentpanelen (mätarna) iaf. då kommer man lätt åt den. Vet inte hur det är på din modell… Citera
mats g johansson June 11, 2008 Report June 11, 2008 Läs inlägg två i den här tråden, det kanske hjälper dighttp://www.mustangclubsweden.com/phpBB2 ... omkopplareSer ut att vara samma switch som på 65-66 och då fungerar det. Har man "kärringnävar" som jag får man pressa med en lite skruvmejsel för att trycka in knappen eftersom den är ganska trög.Lycka tillMats Citera
CMC 1061 Berra June 12, 2008 Report June 12, 2008 Du måste upp med handen eller något som du kan trycka på den lila knppen som sitter på strömställaren som du kallar för relä. där efter kan du dra ut lysknappen då kommer du åt muttern som sitter bakom den för att få ner hela strömställaren. Berra Citera
Lars Oscarsson cmc383 June 12, 2008 Report June 12, 2008 Det var alltså dragströmbrytaren, jag är lite sen här,för att få loss muttern till dragströmbrytaren kanman använda en platt tång som har spettsig käft,öppna den och sätt in en spets på var sida, vridtill och muttern lossar lätt. Citera
Lars Oscarsson cmc383 June 13, 2008 Report June 13, 2008 Hej.Du är tidigt ute, jag håller på med ett reportage omjust detta, har fått en ny som plockats isär. Citera
Lars Oscarsson cmc383 June 14, 2008 Report June 14, 2008 Japp variatorn är den s.k. dimmern för insrumentbelysning,i maxläget finns ett stopp för innerbelysning tak. Citera
Recommended Posts