Conny.N cmc1528 August 6, 2008 Report August 6, 2008 Har lite problem med servostyrningen på min musse -69:a är det någon som har något bra tipps?Den är lite glapp i hydralenheten som sitter på styrstaget det verkar inte som att det går att justera bort glappet.Har renoverat hydralenheten i vintras. Citera
Janne Holm CMC1740 August 6, 2008 Report August 6, 2008 Det är tyvärr så på hydralenheten att det måste vara ett glapp där på den för att kunna fungera. Många bygger om hela styrsystemet för att bli av med problemet och få en bättre styrninghttp://www.set-engineering-team.com/Parts.asp Citera
JanneJ August 6, 2008 Report August 6, 2008 Det finns ganska många inlägg om just servostyrningen här på forumet, sök så har du att läsa i nån timme.Är du ute efter en modern känsla och väghållning så byt till kuggstång.Jag kan inte tänka mig att ha en mustang med originalstyrning efter min första sommar med kuggstång Citera
Recommended Posts