Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum - Classic Mustang Club Sweden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Stans fetaste musse? Gul med svarta stripes

Featured Replies

Grufman vill bara ha reklam.Förstår ni inte det alla kärringar...

Lugna å fina nu .... :roll:

/frasse (moderator) skramlar med nyckelknippan till trådlåset

Editerat av Frasse CMC 1862 (moderator)

Vi ser helst att du använder ett användarnamn som liknar ditt personliga namn.

Fyll gärna i ort, intressen och annat så blir det en mer personlig prägel på forumet.

Forumet övervakas kontinuerligt och vi tillåter inga personliga påhopp eller nedsättande attityd på forumet.

Vi raderar inlägg vi själva inte tycker passar här. Se vidare under Forum Regler

Gult ÄR kaxigt.

Rent estetiskt finns det bättre färger (tycker jag iallafall), men det är kaxigt, det sticker ut! :)

Och smaken är som baken, delad.

jag får gratulera till en av de fetare mussarna vi haft i verkstan (Gt500 e tyvärr lite fetare)

Nä du Grufman, nu är du ute å cyklar. Denna gula bil är fetare än en GT500 till utseendet, kolla dina egna bilder ! Pratar du motor så är GT500 svårslagen, men orginal GT500 ser mer ut som en, en, en orginal Mustang !! Lika hög som en SUV ungefär :twisted: Nåja, jag kanske överdriver lite men det är ju Lördag kväll, lite vin, och jag fick top ten, ladies choice pris, på Barkarby !! Klart hornen växer !!!

jag får gratulera till en av de fetare mussarna vi haft i verkstan (Gt500 e tyvärr lite fetare)

Nä du Grufman, nu är du ute å cyklar. Denna gula bil är fetare än en GT500 till utseendet, kolla dina egna bilder ! Pratar du motor så är GT500 svårslagen, men orginal GT500 ser mer ut som en, en, en orginal Mustang !! Lika hög som en SUV ungefär :twisted: Nåja, jag kanske överdriver lite men det är ju Lördag kväll, lite vin, och jag fick top ten, ladies choice pris, på Barkarby !! Klart hornen växer !!!

Ett STORT grattis AJ :!:

Så här ska det va!

Härligt å se en likasinnad Brynäsare, tufft här i småland om man inte håller på Hv

Fick precis in en musse som vi ska sverigekonvertera. Kolla bilderna!! SJUKT fet. Helt original för tillfället. Fetare slutdämpare kommer efter bes.

tänkte bara passa att tala om att ryckningarna jag hade i bilen, precis som man vred av och på tändningen lite då och då berodde på br tryck modulen som ni trodde på grufman, fick en ny av er blixtsnabbt, kanonbra

  • Author
Fick precis in en musse som vi ska sverigekonvertera. Kolla bilderna!! SJUKT fet. Helt original för tillfället. Fetare slutdämpare kommer efter bes.

tänkte bara passa att tala om att ryckningarna jag hade i bilen, precis som man vred av och på tändningen lite då och då berodde på br tryck modulen som ni trodde på grufman, fick en ny av er blixtsnabbt, kanonbra

Som vi säger i stockholm: "Gôtt mos"

:-)

/Fredde

Fick precis in en musse som vi ska sverigekonvertera. Kolla bilderna!! SJUKT fet. Helt original för tillfället. Fetare slutdämpare kommer efter bes.

norrlands fetaste musse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fick precis in en musse som vi ska sverigekonvertera. Kolla bilderna!! SJUKT fet. Helt original för tillfället. Fetare slutdämpare kommer efter bes.

norrlands fetaste musse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

som ni ser så är den ej sänkt, tyvärr. sänk satsen som M-performance säljer , är den ok . behöver man byta dämparna? är det nån som monterat den och har ni bilder, är lite kännslig pga 20´.

Fick precis in en musse som vi ska sverigekonvertera. Kolla bilderna!! SJUKT fet. Helt original för tillfället. Fetare slutdämpare kommer efter bes.

norrlands fetaste musse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

som ni ser så är den ej sänkt, tyvärr. sänk satsen som M-performance säljer , är den ok . behöver man byta dämparna? är det nån som monterat den och har ni bilder, är lite kännslig pga 20´.

ursäkta... såg att allabama grill hade svar på min fråga, ringer och best imorrn.

Titta vad man får med en gul Mustang. ;):--

IMGP9825.jpg

Jasså - har alla gula mussar sånadära dörrar som går uppåt... :roll::roll::roll: Coolt... 8)

var och hämtade hem mussen i tisdags!

och kan säga att jag är helnöjd!

riktigt gött muller är där i den! :)

väntar nu bara på CAI:n oxå. ser om det blir nån skillnad. :)

  • Author
Hej.

En annan FET Musse var på besök på vår veckoträff

onsdag 13/8 Vega Haninge, det är vad jag kallar

fet, alla andra förutom ROUCH, SALEEN och någon

till är Bling-bling ;)

Ah, björn-borg lyktor!

Hej.

En annan FET Musse var på besök på vår veckoträff

onsdag 13/8 Vega Haninge, det är vad jag kallar

fet, alla andra förutom ROUCH, SALEEN och någon

till är Bling-bling ;)

Lätt snyggast hittills ! :shock:

Hej.

En annan FET Musse var på besök på vår veckoträff

onsdag 13/8 Vega Haninge, det är vad jag kallar

fet, alla andra förutom ROUCH, SALEEN och någon

till är Bling-bling ;)

Mja, Saleen, Rousch och denna dekaltrimmade Musse är väl gräddan av bling blingarna. Missförstå mig rätt, denna ExclusiveCars "trimmade" musse är riktigt snygg.

Dock, det är ju bara en fråga om hur mycket plast och stripes man sätter på ! Okejdå, plus för t ex det Roush och Saleen gör, sånt som inte syns men märks när man kör !!

Snygg bil fenne :-- ska ha på någon sorts stripning på min med..får väll se vad jag hittar på..

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.