Jump to content

Stans fetaste musse? Gul med svarta stripes

Featured Replies

comment_58785

Lugna å fina nu .... :roll:

/frasse (moderator) skramlar med nyckelknippan till trådlåset

Editerat av Frasse CMC 1862 (moderator)

Vi ser helst att du använder ett användarnamn som liknar ditt personliga namn.

Fyll gärna i ort, intressen och annat så blir det en mer personlig prägel på forumet.

Forumet övervakas kontinuerligt och vi tillåter inga personliga påhopp eller nedsättande attityd på forumet.

Vi raderar inlägg vi själva inte tycker passar här. Se vidare under Forum Regler

comment_58800
jag får gratulera till en av de fetare mussarna vi haft i verkstan (Gt500 e tyvärr lite fetare)

Nä du Grufman, nu är du ute å cyklar. Denna gula bil är fetare än en GT500 till utseendet, kolla dina egna bilder ! Pratar du motor så är GT500 svårslagen, men orginal GT500 ser mer ut som en, en, en orginal Mustang !! Lika hög som en SUV ungefär :twisted: Nåja, jag kanske överdriver lite men det är ju Lördag kväll, lite vin, och jag fick top ten, ladies choice pris, på Barkarby !! Klart hornen växer !!!

comment_58804
jag får gratulera till en av de fetare mussarna vi haft i verkstan (Gt500 e tyvärr lite fetare)

Nä du Grufman, nu är du ute å cyklar. Denna gula bil är fetare än en GT500 till utseendet, kolla dina egna bilder ! Pratar du motor så är GT500 svårslagen, men orginal GT500 ser mer ut som en, en, en orginal Mustang !! Lika hög som en SUV ungefär :twisted: Nåja, jag kanske överdriver lite men det är ju Lördag kväll, lite vin, och jag fick top ten, ladies choice pris, på Barkarby !! Klart hornen växer !!!

Ett STORT grattis AJ :!:

comment_58860
Fick precis in en musse som vi ska sverigekonvertera. Kolla bilderna!! SJUKT fet. Helt original för tillfället. Fetare slutdämpare kommer efter bes.

tänkte bara passa att tala om att ryckningarna jag hade i bilen, precis som man vred av och på tändningen lite då och då berodde på br tryck modulen som ni trodde på grufman, fick en ny av er blixtsnabbt, kanonbra

• Author
comment_58863
Fick precis in en musse som vi ska sverigekonvertera. Kolla bilderna!! SJUKT fet. Helt original för tillfället. Fetare slutdämpare kommer efter bes.

tänkte bara passa att tala om att ryckningarna jag hade i bilen, precis som man vred av och på tändningen lite då och då berodde på br tryck modulen som ni trodde på grufman, fick en ny av er blixtsnabbt, kanonbra

Som vi säger i stockholm: "Gôtt mos"

:-)

/Fredde

comment_58998

norrlands fetaste musse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

som ni ser så är den ej sänkt, tyvärr. sänk satsen som M-performance säljer , är den ok . behöver man byta dämparna? är det nån som monterat den och har ni bilder, är lite kännslig pga 20´.

comment_59001

norrlands fetaste musse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

som ni ser så är den ej sänkt, tyvärr. sänk satsen som M-performance säljer , är den ok . behöver man byta dämparna? är det nån som monterat den och har ni bilder, är lite kännslig pga 20´.

ursäkta... såg att allabama grill hade svar på min fråga, ringer och best imorrn.

comment_59016
Titta vad man får med en gul Mustang. ;):--

IMGP9825.jpg

Jasså - har alla gula mussar sånadära dörrar som går uppåt... :roll::roll::roll: Coolt... 8)

comment_59077
Hej.

En annan FET Musse var på besök på vår veckoträff

onsdag 13/8 Vega Haninge, det är vad jag kallar

fet, alla andra förutom ROUCH, SALEEN och någon

till är Bling-bling ;)

Mja, Saleen, Rousch och denna dekaltrimmade Musse är väl gräddan av bling blingarna. Missförstå mig rätt, denna ExclusiveCars "trimmade" musse är riktigt snygg.

Dock, det är ju bara en fråga om hur mycket plast och stripes man sätter på ! Okejdå, plus för t ex det Roush och Saleen gör, sånt som inte syns men märks när man kör !!