JanneJ August 7, 2008 Report August 7, 2008 Finns det olika spoiler fram till en 70:a?Jag har fått för mig att det finns en lite mindre "boss" spoiler, har jag inbillat mig eller. Citera
Lars Oscarsson cmc383 August 7, 2008 Report August 7, 2008 Det finns den vanliga som är den som användes påBoss o Mach1 sedan finns det en mindre som b.l.a.monterades på Shelby. Men det är inte alltid som den sitter monterad då densom mycket annat tillhör optionlistan. Citera
JanneJ August 7, 2008 Author Report August 7, 2008 Det finns den vanliga som är den som användes påBoss o Mach1 sedan finns det en mindre som b.l.a.monterades på Shelby. Men det är inte alltid som den sitter monterad då densom mycket annat tillhör optionlistan. Tack Lars.Jag har letat efter bilder på den mindre men hittar ingenting.Någon som har? Citera
Janne Holm CMC1740 August 7, 2008 Report August 7, 2008 Shelby i all ära men den något längre är snyggare enligt min meningmen smaken är som baken.Min köpte jag av RPglasfiber i kiruna mycket bra passform men man fick skära till den själv d.v.s ta bort överskottet efter formgjutningen samt lacka den, men det var ganska enkelt använde mig av en Dremmelkopia Citera
Lars Oscarsson cmc383 August 7, 2008 Report August 7, 2008 Hej Janne Holm.Dax för ny avatarbild. Jag ser på bilden att hästen finns i grillen, udrar om det ären prototyp som har fått plastdelar och lack fixat, det varju så att Ford fick ta över Shelbys produktion 1969. Citera
Andreas Holmgren cmc924 August 9, 2008 Report August 9, 2008 Hej AllaDen blåa "Shelby" som visas på bilden ovan kan man läsa om i Mustangs & Fords augustinummer 2004 där det berättas om flera väldigt udda Shelbys.Den kallas "The One Quarter Shelby" och byggdes i två exemplar.Den bestod av en fjärdedel Cougar, instrumentpanelen. En fjärdedel Boss 429, chassi och motor. En fjärdedel Shelby, framskärmar och huv. Den sista fjärdedelen var vanlig -70 fastback, resterande av bilen./Andreas Citera
Recommended Posts