Linder August 22, 2008 Report August 22, 2008 hej! jag undrar om någon vet var man kan köpa backspeglar med blinkers i ? har en mustang på väg hem och vill helst inte borra i skärmarna. Är tacksam för svar Mvh Linder Citera
RoTe August 23, 2008 Report August 23, 2008 http://www.blueovalindustries.com/produ ... d=99013190Fast du lär ju regga med några E märkta. Ta bort GT emblemet och dra in sladden där i hålet och hitta några som man kan montera med dubbelhäftande. Citera
Simon G August 24, 2008 Report August 24, 2008 Ta bort GT emblemet och dra in sladden där i hålet och hitta några som man kan montera med dubbelhäftande.Jag fick en idé när jag läste detta. Ni som har GT har ju detta emblem med ett hål bakom. Finns det inga blinkers som passar rakt i hålet? Då slipper man ju borra?GT-emblemet kan man ju fästa med dubbelhäftande tejp under blinkersen. De hålen som emblemet sitter i är väl inte nödvändigt för emblemet lr? Jag har ju fäst ett pony-emblem med dubbelhäftande som egentligen ska sitta i ett liknande styrhål och det sitter som berget. /Simon Citera
Corvette August 24, 2008 Report August 24, 2008 nej det finns e-märkta backspegelblinkers nu med som fungerar att regga med men var man får tag i dessa vet jag tyvärr ej... Citera
Alan August 26, 2008 Report August 26, 2008 Jag tror att biltema har såna man kan blista på. Vet inte om dom är e märkta.Är det någon som har ett kolingschema hur man kopplar om blinkerssen för SBP, skall importera under vintern. Citera
pineman August 26, 2008 Report August 26, 2008 Hej alla. Jag såg en musse i Enskede (gul) som hade blinkers infällda i speglarna, det var skitsnyggt. Speglarna såg precis ut som original. Ingenting av glaset stack ut utan var helt inbäddade. Jag har bilder på min mobil och ser till att lägga ut bild när jag kommer hem från USA. Citera
Linder August 29, 2008 Author Report August 29, 2008 men om man reggar den med sidoblinkers sen bytar till blinkers i speglarna är det fortfarande okej eller hur går det ? fick lite bilder från USA i veckan Citera
RoTe August 29, 2008 Report August 29, 2008 men om man reggar den med sidoblinkers sen bytar till blinkers i speglarna är det fortfarande okej eller hur går det ? fick lite bilder från USA i veckan Borde vara ok. Många stylar ju sina europeiska bilar genom att göra så. Hur många volvodårar har inte bytt till de nya backspeglarna med blinkers i? Finns även otroligt många eftermarknadsspeglar. Har aldrig hört att någon fått anmärkning på det. Citera
pineman August 30, 2008 Report August 30, 2008 Här kommer bilden på den gula mussen med jäkligt fina infällda blinkers. Citera
RoTe August 30, 2008 Report August 30, 2008 Här kommer bilden på den gula mussen med jäkligt fina infällda blinkers.Kan det vara dessa tro?http://www.blueovalindustries.com/produ ... d=99013190 Citera
pineman August 30, 2008 Report August 30, 2008 Här kommer bilden på den gula mussen med jäkligt fina infällda blinkers.Kan det vara dessa tro?http://www.blueovalindustries.com/produ ... d=99013190¨Ja dom är det, garanterat. Billigt också tycker jag... Citera
Recommended Posts