Jump to content

Recommended Posts

hej! jag undrar om någon vet var man kan köpa backspeglar med blinkers i ? har en mustang på väg hem och vill helst inte borra i skärmarna. Är tacksam för svar Mvh Linder

Ta bort GT emblemet och dra in sladden där i hålet och hitta några som man kan montera med dubbelhäftande.

Jag fick en idé när jag läste detta. Ni som har GT har ju detta emblem med ett hål bakom. Finns det inga blinkers som passar rakt i hålet? Då slipper man ju borra?

GT-emblemet kan man ju fästa med dubbelhäftande tejp under blinkersen. De hålen som emblemet sitter i är väl inte nödvändigt för emblemet lr? Jag har ju fäst ett pony-emblem med dubbelhäftande som egentligen ska sitta i ett liknande styrhål och det sitter som berget.

/Simon

Jag tror att biltema har såna man kan blista på. Vet inte om dom är e märkta.

Är det någon som har ett kolingschema hur man kopplar om blinkerssen för SBP, skall importera under vintern.

Hej alla. Jag såg en musse i Enskede (gul) som hade blinkers infällda i speglarna, det var skitsnyggt. Speglarna såg precis ut som original. Ingenting av glaset stack ut utan var helt inbäddade. Jag har bilder på min mobil och ser till att lägga ut bild när jag kommer hem från USA.

men om man reggar den med sidoblinkers sen bytar till blinkers i speglarna är det fortfarande okej eller hur går det ? fick lite bilder från USA i veckan :D

men om man reggar den med sidoblinkers sen bytar till blinkers i speglarna är det fortfarande okej eller hur går det ? fick lite bilder från USA i veckan :D

Borde vara ok. Många stylar ju sina europeiska bilar genom att göra så. Hur många volvodårar har inte bytt till de nya backspeglarna med blinkers i? Finns även otroligt många eftermarknadsspeglar. Har aldrig hört att någon fått anmärkning på det.