August 25, 200816 yr comment_59707 Det sitter en "stropp" på framstolarnas ryggstöd (se inringat på bilden). Nederdelen sitter fast med ett magnetlås. Jag har läst igenom manualen men ej lyckats hitta vad den har för funktion. Någon som vet?
August 25, 200816 yr comment_59708 Om du sällan har passagerare bak så kan du dra säkerhetsbältet därigenom. Det gör det lättare att nå bältet bakom, du behöver inte sträcka dig lika långt.
August 25, 200816 yr Author comment_59712 Fiffigt!!!! Då kan man ju hoppa över gympapasset när man ska spänna fast sig
August 25, 200816 yr comment_59713 Om du sällan har passagerare bak så kan du dra säkerhetsbältet därigenom. Det gör det lättare att nå bältet bakom, du behöver inte sträcka dig lika långt.Äntligen
August 25, 200816 yr comment_59716 Det va som tusan!Den ska vi börja använda, har funderat o undrat vad det kan va för roliga stropp
August 25, 200816 yr comment_59727 Är ju aldrig kul att offentligt erkänna när man är trög eller när man har fel... i detta fallet kan jag bara instämma med resten av er som inte heller visste vad den lilla skinnbiten var till för, att den ska vi använda direkt.... man har arm-bjugg varje gång man ska in i bilen och sen iväg, och så, visst fan, bältet... så ska man då vrida sig ett halft varv bakåt...nu slipper vi detTack för att nån våga fråga... och för att nån hade svaret !!!
August 25, 200816 yr Author comment_59730 Det är väl det forum är till för Då jag är helt ny inom Mustangvärlden (inne på 4'e dygnet med Mustanginnehav) så kommer det säkert fler banala frågor från mig
August 25, 200816 yr comment_59734 Kul att man kunde hjälpa så många med det svaret! Jag i min tur får tacka "Legend Lime" Simon, jag har för mig att det var han som avslöjade denna hemlighet för mig. Hyllas den som hyllas bör!