Helena Dahlin August 26, 2008 Report August 26, 2008 Söker med jlus och lykta efter en svart Mustang med flames + chaufför till våran bröllopsdag 20:e sept.Skulle så gärna vilja överraska min blivande utanför kyrkan med en tur i hans drömbil! Detta visar sig dock vara lättare sagt än gjort, så om det är ngn av er som har en kontakt att förmedla skulle jag bli överlycklig!!Vi gifter oss i Hyssna, 4,5 mil utanför Gbg.Mvh, Helenahelenadahlin@spray.se Citera
pools August 30, 2008 Report August 30, 2008 KOM IGEN NU GÖTEBORGARE Är det ingen som tänker hjälpa den blivande bruden Har ni inte en bil med flames, så erbjud er att köra eran cabbe så brudgummenfår åka i sin drömbil. Jag skulle ställa upp direkt om jag bodde LITE närmare.Visa nu att Mustangägare ställer upp Mvh. Citera
MrTurbo_1645 August 31, 2008 Report August 31, 2008 Min röda Musse hade gärna fått vara svart med flames men tyvärr är den ju inte det. Om några år kanske... Dessutom ligger lådan FORTFARANDE lös bredvid bilen... Citera
ThomasX August 31, 2008 Report August 31, 2008 Och min hinner inte bli inreggad till den 20e. Skickade in papperen för ursprungskontroll i fredags.Hejhej Thomas Citera
bege August 31, 2008 Report August 31, 2008 Jag har svarat Helena med en mail. Så får vi se vad hon tycker om en utan flames. Vi mustangkillar ställer alltid upp. Citera
ThomasX August 31, 2008 Report August 31, 2008 Jag har svarat Helena med en mail. Så får vi se vad hon tycker om en utan flames. Vi mustangkillar ställer alltid upp.Du får sätta på flames-dekaler, dagen till ära Bara å dra bort efteråtHejsvejs Citera
pools September 1, 2008 Report September 1, 2008 Eller måla med vattenfärg, för det kommer inte att regna en sån dag. Citera
bege September 2, 2008 Report September 2, 2008 Vi mustangägare ställer alltid upp.till och med GÖTEBORGARE!!!!Det blev en utan flammor på men med flamma i istället. Citera
Pelle cmc 375 September 3, 2008 Report September 3, 2008 Så här såg min Musse ut i Lördags när jag "gifte bort" min dotter!!!! Citera
Recommended Posts