Pernolf cmc 558 Posted August 29, 2008 Report Posted August 29, 2008 hur mycket kan man ta ut från bankomaten under en och samma dag?är handelsbanken bankkort med visa det gäller. banken är ju inte öppen under lördagar som bekant... Quote
bege Posted August 29, 2008 Report Posted August 29, 2008 HejHar visserligen sparbanken men där kan man ta ut 15000 kri kontantomaten i veckan! Quote
Pernolf cmc 558 Posted August 29, 2008 Author Report Posted August 29, 2008 per vecka??? ojdå, jag ska handla i morgon och behöver betydligt mera än så, banken var ju redan stängd när annonsen kom ut på det jag ska handla... Quote
pineman Posted August 30, 2008 Report Posted August 30, 2008 Pernolf! Ta en tusing kör den i kopiatorn, se till att du vänder papperet i magasinet och vänd på sedeln. Sen är det bara att börja klippa. Vill du att det ska gå fortare så lägg 10 stycken tusingar samtidigt så går proceduren lite fortare.20.000 på nordea/veckaAnnars vänta tills på måndag, Lycka till..... Quote
Fröberg Posted August 30, 2008 Report Posted August 30, 2008 Jag tror att du kan plocka ut max belop i de olika bankernas automater. Sen kan du alltid åka till Svensk Kassaservice och göra ett uttag....Tror min svärfar plockade ut 60 000 kr på en och samma dag genom att gå till flera olika ställen. Quote
Pernolf cmc 558 Posted August 30, 2008 Author Report Posted August 30, 2008 det fick helt enkelt bli så att affären görs upp på måndag. Quote
fenne Posted August 30, 2008 Report Posted August 30, 2008 det fick helt enkelt bli så att affären görs upp på måndag.om du har internetbank ta med dosan och låna hans dator... alternativt använd bankID/e-legitimation, lägg ID:t på ett usb och ta med till han o betala via datorn. Quote
Recommended Posts