frasse September 9, 2008 Report September 9, 2008 Det är bara kravet på vinterdäck som är gränssättande ... men påställd är den för alla eventualiteter (det KAN ju bli ICKE VINTERFÖRE även vintertid). I år var premiären för nercabbat i början av februari. Citera
Micke Jarhl October 21, 2008 Report October 21, 2008 Betalade in nya pengar till försäkringen på "Sally" idag det är lika bra, hoppas på en torr höst&vinter hehe.. hon funkar fint nu så varför inte använda bilen om väder och vägbanor är bra Citera
Janne Holm CMC1740 October 21, 2008 Report October 21, 2008 Har ju MS däck på för bästa grepp sommar som vinter Citera
Micke Jarhl October 21, 2008 Report October 21, 2008 Jajemän breda är dom åxo ifall du menar mina Citera
ThomasX October 21, 2008 Report October 21, 2008 Har ju MS däck på för bästa grepp sommar som vinter M+S för sämsta grepp sommar som vinter, menar du så klart Citera
Peter CMC1869 October 30, 2008 Report October 30, 2008 Jag får hem min nya (-68 390 GT) musse i början av december. Går den igenom besiktiningen ska den få ett par vinterdäck och rulla i salt hela vintern. Vad kan vara bättre än 300+ lynniga kusar i snö utan antisladd Sen ska den plockas isär och renoveras. Efter det kommer jag sälja vinterdäcken. Citera
Recommended Posts