TheGreenOne September 23, 2008 Report September 23, 2008 Nästan ett halvårs väntan och förhoppning, och äntligen kom den.....så vacker, så fin, så underbar Nu planeras semester för att glida runt med bilen Citera
grufman September 23, 2008 Report September 23, 2008 färgen är lite otydligt. antingen legend lime, eller silver frost. Hursomhelst. Grattis till en fet kärra :-) Citera
TheGreenOne September 23, 2008 Author Report September 23, 2008 Dålig kamera då man ville ha snabba bilder, men det är legend lime helt korrekt,Behöver man några extra papper för att få köra dessa 7 dagar med amerikansk trafikskylt? Citera
bege September 23, 2008 Report September 23, 2008 Du kanske skall prata engelska om pappa blå stoppar dig Grattis till en fin bil. Cab is the grej of the day Citera
evert cmc1622 September 24, 2008 Report September 24, 2008 Grattis Christer!!! Tog lite tid att få hem din "Musse".Hoppas att du får glädje av den!!!Thore och jag skall hämta Saleenen på fredag om allting går vägen.Skicka lite bilder till Gregg i Californien. Citera
Chili September 24, 2008 Report September 24, 2008 Grattis, måste säga att du gjort ett utsökt färgval , börjar bli några LegendLimers i klubben nu En riktig raritet du fått tag på dessutom, en av 39 stycken:2005 Model Year...7706 Legend LimesBody Transmission Interior Appearance Package Wheels CountConvertible GT Auto Camel 17" Machined Aluminum 10 Spoke...81Convertible GT Auto Camel 17" Premium Painted 5 Spoke...64Convertible GT Auto Charcoal 17" Machined Aluminum 10 Spoke...63Convertible GT Auto Charcoal 17" Premium Painted 5 Spoke...61Convertible GT Manual Camel 17" Machined Aluminum 10 Spoke...39Convertible GT Manual Camel 17" Premium Painted 5 Spoke...41Convertible GT Manual Charcoal 17" Machined Aluminum 10 Spoke...63Convertible GT Manual Charcoal 17" Premium Painted 5 Spoke...76 Citera
Papz September 24, 2008 Report September 24, 2008 Dålig kamera då man ville ha snabba bilder, men det är legend lime helt korrekt,Behöver man några extra papper för att få köra dessa 7 dagar med amerikansk trafikskylt?Jajamensan, du skall ha med bilens Title. Så här skrivet VV:"När man använder ett fordon med en giltig utländsk registrering, ska man ha med sig ett registreringsbevis ..."http://www.vv.se/templates/page3____1008.aspxTroligen skall du kunna visa att du har en trafikförsäkring också. Citera
TheGreenOne September 24, 2008 Author Report September 24, 2008 Det är grymt kul att köra nercabbat, även om det blåser lite kallt ibland Evert, ska göra det, ska ta några snygga (systemkamera) bilder imorgon ifall jag hinner på lunchen så ska jag lägga upp dom och skicka dom till honom sen också.Chili, oh fan, 1 av 39, coolt Papz, hmm, alla papper har ju åkt iväg till VV, men har kopior, det borde funka... Citera
Chili September 25, 2008 Report September 25, 2008 Chili, oh fan, 1 av 39, coolt Visst är det coolt, själv har jag "volymmodellen" av 2006 serien, så jag är "bara" en av 251...Coupe GT Manual Charcoal 17" Painted Alum w/Mach Rim (64F)...251 Citera
TheGreenOne September 25, 2008 Author Report September 25, 2008 hehe Nya systemkamera-tagna bilder kan beskådas på:http://www.garaget.org/?car=90310Eller så lägger jag in några här:Kan man få några förslag på var man kan hitta snygga antenner? (vill gärna ha en kort istället för en sådan lång) samt lite snygga sidostickers längst sidor, är det värt att importera såna eller finns det i vettig pris här hemma någonstans? Citera
tomasaxel September 25, 2008 Report September 25, 2008 Fina bilder Kan man få några förslag på var man kan hitta snygga antenner?Vi har en kort krom antenn i lager. 249:-Finns även svarta, men det blir lite leveranstid då vi inte har en sådan i lager. Citera
TheGreenOne September 25, 2008 Author Report September 25, 2008 Kan man få några förslag på var man kan hitta snygga antenner?Vi har en kort krom antenn i lager. 249:-Finns även svarta, men det blir lite leveranstid då vi inte har en sådan i lager.Hmm, tror svart passar bäst, har du någon bild på den? Någon annan som har lite förslag eller finns det väldigt få antenner som passar till mustangen? Citera
tomasaxel September 25, 2008 Report September 25, 2008 Hmm, tror svart passar bäst, har du någon bild på den?Kanske inte världens bästa bild.... Men det är vad jag har. Citera
evert cmc1622 September 26, 2008 Report September 26, 2008 Jag hade en liten antenn till min röda den var lagom lång.Satt på när jag köpte bilen. Citera
Bergh September 26, 2008 Report September 26, 2008 hehe Nya systemkamera-tagna bilder kan beskådas på:http://www.garaget.org/?car=90310Eller så lägger jag in några här:Kan man få några förslag på var man kan hitta snygga antenner? (vill gärna ha en kort istället för en sådan lång) samt lite snygga sidostickers längst sidor, är det värt att importera såna eller finns det i vettig pris här hemma någonstans?Grattis! Snygg med läcker färg combo.Beställde 14" antenn på ebay, fick den idag. lev.tid 10dgr. Funkar bra Citera
Bergh September 26, 2008 Report September 26, 2008 hehe Nya systemkamera-tagna bilder kan beskådas på:http://www.garaget.org/?car=90310Eller så lägger jag in några här:Kan man få några förslag på var man kan hitta snygga antenner? (vill gärna ha en kort istället för en sådan lång) samt lite snygga sidostickers längst sidor, är det värt att importera såna eller finns det i vettig pris här hemma någonstans?Grattis! Snygg med läcker färg combo.Beställde 14" antenn på ebay, fick den idag. lev.tid 10dgr. Funkar bra Citera
Bergh September 26, 2008 Report September 26, 2008 hehe Nya systemkamera-tagna bilder kan beskådas på:http://www.garaget.org/?car=90310Eller så lägger jag in några här:Kan man få några förslag på var man kan hitta snygga antenner? (vill gärna ha en kort istället för en sådan lång) samt lite snygga sidostickers längst sidor, är det värt att importera såna eller finns det i vettig pris här hemma någonstans?Sorry glömde länken http://motors.shop.ebay.com/merchant/sh ... ennasource Citera
TheGreenOne September 29, 2008 Author Report September 29, 2008 tack för tipset, en 8" antenn beställd Citera
mill September 29, 2008 Report September 29, 2008 Jag hade min 8"-antenn på ca 2 min, sen åkte originalet på igen. Varför? Jo verkligen noll mottagning med den lilla. samt ännu viktigare, den stora är snyggare. Citera
TheGreenOne September 29, 2008 Author Report September 29, 2008 hmm, jag lyssnar inte på radio så ofta, men ska se, den kostade dock 150kr så det skulle inte vara så farligt ifall man inte kommer använda den Citera
AJ September 30, 2008 Report September 30, 2008 tack för tipset, en 8" antenn beställd Finns en 14" som slutar i höjd med taket/vindrutan, absolut snyggast. Dessutom har den lite bättre mottagning. Personligen tycker jag 8" ser konstigare ut än orginal. Citera
TheGreenOne September 30, 2008 Author Report September 30, 2008 tack för tipset, en 8" antenn beställd Finns en 14" som slutar i höjd med taket/vindrutan, absolut snyggast. Dessutom har den lite bättre mottagning. Personligen tycker jag 8" ser konstigare ut än orginal.mm, jag såg den, men tyckte den såg lång ut, men kan vara bilderna som var lite förvirrande, som sagt jag får ta emot 8" först och se, annars blir det 14":aren. Ska ta bilder sen när jag har den så ni ska få se hur det ser ut. Citera
Recommended Posts