Hans-Åke cmc1478 October 7, 2008 Report October 7, 2008 Hej,har fått kontakt med en norrman i Litauen som driver en renoveringsfirma som renoverar bilar, framför allt sportbilar: Porsche, 240Z, BMW, Pantera mm och även Mustanger.Jag behöver lämna bort bilen(inget garage, ingen tid, renoveringsbehov på Mustangen) och undrar om ngn har hört nåt positivt eller negativt om detta sätt?Jag behöver fixa rost, el, mekanik samt lack och planerar att göra en 95% renovering...inte showstandard men mycket bra standard...HÅ Citera
bige October 7, 2008 Report October 7, 2008 http://www.wiertelak.pl/index.phpog til skin inntreørhttp://www.maff.pl/ Citera
Chili October 7, 2008 Report October 7, 2008 Det finns en lokal förmåga här (Åkersberga) som ska vara seriös och duktig. (lite närmare än att skeppa iväg bilen)American Classic Car RestorationSehlbergs Bilservice08-732 91 27 Citera
JohnB October 7, 2008 Report October 7, 2008 Hej,har fått kontakt med en norrman i Litauen som driver en renoveringsfirma som renoverar bilar, framför allt sportbilar: Porsche, 240Z, BMW, Pantera mm och även Mustanger.Jag behöver lämna bort bilen(inget garage, ingen tid, renoveringsbehov på Mustangen) och undrar om ngn har hört nåt positivt eller negativt om detta sätt?Jag behöver fixa rost, el, mekanik samt lack och planerar att göra en 95% renovering...inte showstandard men mycket bra standard...HÅTja, kan va en ide å kolla upp den der norrmannen Hvem er han Har han jobbat med den typ av renoveringer førut hemma i Norge Hilsen John (Også Norrmann ) Citera
LasseS October 7, 2008 Report October 7, 2008 Jag känner några killar i Lithauen som är bilintresserade och tydligen så reparerar de krockade Mercedes, Bmv och Audi som kommer från Tyskland och som sedan säljs inom landet. Såvitt jag förstår så har de generellt höga krav på sina plåt o. lackjobb men de har ingen förståelse för gamla amerikanska bilar...Jag har en rullad Explorer som det inte finns en oskadad plåtbit på som de erbjöd sig att rikta och lacka för 25000kr....Med garanti om att jag inte skulle se att den varit rullad. Om man sedan törs lämna bort bilen till några okända personer det är en annan sak. Citera
Lassemålare CMC 2071 October 12, 2008 Report October 12, 2008 Mitt råd är att håll dig borta ifrån öst staterna dom har samma syn på renoveringar som jänkarna om det bara är blankt så är det bra.Yta är allt, det som inte syns är alltid bra, eller. Man får det man betalar för. MVH Lasse. Citera
Draken March 20, 2009 Report March 20, 2009 Hej,har fått kontakt med en norrman i Litauen som driver en renoveringsfirma som renoverar bilar, framför allt sportbilar: Porsche, 240Z, BMW, Pantera mm och även Mustanger.Jag behöver lämna bort bilen(inget garage, ingen tid, renoveringsbehov på Mustangen) och undrar om ngn har hört nåt positivt eller negativt om detta sätt?Jag behöver fixa rost, el, mekanik samt lack och planerar att göra en 95% renovering...inte showstandard men mycket bra standard...HÅFinns en firma i Bålsta som skruvar Mustanger Citera
Recommended Posts