andreas-cmc 1562 January 26, 2004 Report January 26, 2004 Tjenare!Tänkte bara presentera mig här. Har köpt en Mustang GT 02 Coupé 5 spd. Kommer från Kanada inom en månad. Min polare har köpt en Bullitt som kommer samtidigt som min.Ni kan kolla en sväng på den tillfälliga hemsidan, där finns bilder och samtliga fakta! http://hem.passagen.se/andreasworld/mustangTackar Tomme för hjälpen att få hem bilen!/Andreas Citera
Pernolf cmc 558 February 1, 2004 Report February 1, 2004 Härligt!Och vilken snygg bil!!!varifrån Kanada är dom köpta?och fraktas dom från Halifax?Vad kostar frakten och hur får man igenom en åsn genom besiktningen?Är nyfiken, för man skulle ju vilja köpa den nya mustangen ngn gång... Citera
Jan CMC1390 April 23, 2004 Report April 23, 2004 Hejsan .... !!Må først gratulere med de fede biler .... : Jeg har været inde og se de fotos i har lagt på jeres webside ..Der er et MEGET interessant foto af baglygterne hvorpå der sidder et gult mærke hvorpå der står SN 95 - JAPAN ..... Det må selvfølgelig være de såkaldte "japan baglygter" ..... Jeg, og flere andre her fra klubben har problemer med at besiktiga vores -94 - 98 - Mustanger pga røde blinkers i baglygterne ..... Tænker at i måske ved hvor man kan købe Japan lygter til disse biler .... måske samme sted som i har købt dem der er på fotoet ...... Hvor har i købt disse lygter ..... MVH Jan Citera
Recommended Posts