Claes.S CMC 2245 October 23, 2008 Report October 23, 2008 Hej, undrar om det är någon mer som hört något om dessa skinn jackor dom säljer ? Är tydligen nummreade osv, finns bara i ett viss antal.Någon som beställt ?\\Coppia Citera
Claes.S CMC 2245 November 2, 2008 Author Report November 2, 2008 Kollar detta tack för tipset.Har inte klubben en egen webshop, där man kan handla lite? Typ T-shirts mm??\\Coppia Citera
Claes.S CMC 2245 November 2, 2008 Author Report November 2, 2008 Ja där var det inte mycke att hänga i granen :-(\\Coppia Citera
Nenne November 2, 2008 Report November 2, 2008 Tja, jag vet inte. Där finns T-shirts, tröjor, jackor och nåt för huvudknoppen.Så stor är inte klubben att man kan ta fram 20 alternativ för varje plagg. Citera
ejager November 3, 2008 Report November 3, 2008 Hej! blev uppringd av en försäljare som sålde dessa jackor. De är designade/framtagna av Ford i USA och endast 1000 st. kommer till norden, varav 500 st. till Sverige. Har själv köpt en (nr. 109) och det verkar vara kvalitet i dom. Citera
Svedis November 4, 2008 Report November 4, 2008 Företaget säljer till alla som har med motor att göra, alltså inga "officiella" prylar. Jackor, ölglas .....Det är bara special i "begränsade" upplagor och vare sig du har en Kawasaki hoj, Cheva eller Mustang blir du kontaktad om "unika erbjudande"!Sedan om grejerna är av bra kvalitet eller ej, är en annan femma. Citera
Claes.S CMC 2245 November 6, 2008 Author Report November 6, 2008 Fick hem en jacka fast var inte min stil riktigt, så den skickades tillbaka igen.\\Coppia Citera
pools November 7, 2008 Report November 7, 2008 Detta har diskuterats många gånger tidigare.http://www.mustangclubsweden.com/phpBB2 ... ld+classicHar själv bara goda erfarenheter, som jag nämner i tidigare inlägg.Mvh. Citera
Emma May 13, 2014 Report May 13, 2014 Så var det tydligen dags igen då?Blev uppringd av World Classic Car och deras "limited" edition av skinnjacka… känns ju inte så limited om de fortfarande säljer den?Hur som så var det en "unisex"-modell de ville sälja och jag som är kort och smal vet att något sådant aldrig är smickrande…Han lovade ju full returrätt inom 14 dagar, bla bla bla…jag som själv jobbar som säljare drar öronen åt mig av telefonsäljare... Citera
Recommended Posts