frasse October 30, 2008 Report October 30, 2008 Lördagen den 16 Maj 2009 kommer "Ponys on Track" att gå av stapeln på Sveistad Motorbana i Linköping. Program mm kommer senare i den här tråden.Men boka redan nu upp detta datum i er kalender. Priset blir som tidigare sagt 500:- SEK per ekipage. Anmälningsrutiner mm kommer oxå senare.Mera info!http://www.mustangevents.se/sveistad090516/16maj.htmwww.lms.sewww.mustangevents.semvh/frasse Citera
Calle October 30, 2008 Report October 30, 2008 Lördagen den 16 Maj 2009 kommer "Ponys on Track" att gå av stapeln på Sveistad Motorbana i Linköping. Program mm kommer senare i egen tråd.Men boka redan nu upp detta datum i er kalender. Priset blir som tidigare sagt 500:- SEK per ekipage. Anmälningsrutiner mm kommer oxå senare.mvh/frasseBra Frasse! Heldag?mvh/Calle Citera
frasse October 30, 2008 Author Report October 30, 2008 Bra Frasse! Heldag?mvh/CalleAbsolut heldag ... banan är vår hela Lördagen Citera
Janne Holm CMC1740 October 30, 2008 Report October 30, 2008 Jaha då får jag väl börja skissa på en bur till cabben och skaffa hjälm och bomullskläder Nä det var bara ett skämt Citera
frasse October 30, 2008 Author Report October 30, 2008 har kollat med banchefen ... det är tillåtet att åka på banan med cabbe så länge det inte kallas för tävling Citera
Chili October 30, 2008 Report October 30, 2008 Bra jobbat Frasse!!!!16 maj inbokat!!Behöver man skaffa någon licens? Citera
frasse October 30, 2008 Author Report October 30, 2008 Nej ... eftersom vi kallar detta "förarutbildning" behövs ingen licens.Instruktörer kommer däremot att finnas på plats för att ge tips & hints.mvh/frasse Citera
JanneJ October 30, 2008 Report October 30, 2008 Jaha då får jag väl börja skissa på en bur till cabben och skaffa hjälm och bomullskläder inspiration: Citera
Leffe N cmc712 November 2, 2008 Report November 2, 2008 Perfekt! Då har jag drygt ett halvår på mig att preppa bilen... Bara att börja skissa på en lååång önskelista till tomten... Citera
fast_back November 3, 2008 Report November 3, 2008 Fyfaan va kul!Synd bara att jag inte har min bil körklar då, hoppas ni fortsätter med detta i framtiden oxå! Citera
frasse November 3, 2008 Author Report November 3, 2008 Fyfaan va kul!Synd bara att jag inte har min bil körklar då, hoppas ni fortsätter med detta i framtiden oxå!Vi ska försöka ha en massa andra aktiviteter oxå, så Du kan komma även utan Mussen mvh/frasse Citera
streetsaleen December 3, 2008 Report December 3, 2008 Frasse, vet du om det är tillåtet att ha med sig nån passagerare när man ska köra på banan Citera
ThomasFB December 4, 2008 Report December 4, 2008 inspiration:Miata_Spec1_SM.jpg = AAAAAARRRRGGGGHHHHH Helgerån på en Mustang att ha sådan hönsbur. Bara min åsikt.... Citera
JanneJ December 4, 2008 Report December 4, 2008 inspiration:Miata_Spec1_SM.jpg = AAAAAARRRRGGGGHHHHH Helgerån på en Mustang att ha sådan hönsbur. Bara min åsikt....He,he jag bara väntade på att någon skulle kommentera bilden jag hittade... Jag letade efter det fulaste burbygget jag kunde hitta Citera
ThomasFB December 4, 2008 Report December 4, 2008 Lutfisk Som en stor vän av estetiska värden visste du att jag skulle blåsa toppackningen. Citera
frasse December 4, 2008 Author Report December 4, 2008 Frasse, vet du om det är tillåtet att ha med sig nån passagerare när man ska köra på bananFörmodligen mvh/frasse Citera
streetsaleen December 4, 2008 Report December 4, 2008 Gött, tänkte ta med en polare som åker japanare. Tänkte att han skulle få känna hur det känns att åka en riktig bil Citera
turboputte85 March 5, 2009 Report March 5, 2009 ang passagerare så får man ändast ha det för utbildningssyfte och båda måste ha heltäckande kläder samt hjälm.. så var det iaf på den "förarutbildningen" jag var på. dvs de är bara att kalla passageraren för "skomakarns" tränare som ska ge dig tips på spårval osv så är de okej! Mvh Patrikps fan va grymt de kommer låta på den banan! ds Citera
frasse March 5, 2009 Author Report March 5, 2009 Alla regler kommer upp inom kort ...mvh/frasse Citera
streetsaleen March 28, 2009 Report March 28, 2009 Frasse, har du hört nått om regler o sånt ännu? Citera
frasse March 28, 2009 Author Report March 28, 2009 Jomenvisst ... dä ä bara lite möe nu ... kommer upp mycket snart tillsammans med övrig infomvh/frasse Citera
Recommended Posts