Jump to content

Featured Replies

comment_64116
Halloj, nu har jag äntligen fått hem mina fälgar. Alldeles lagom tills det är dax att ställa av bilen.....

Jaja, men fina är dom tycker jag :)

Det tycker jag med men lite för lite att putsa...............för mig :--:--:--

Tycker mig känna igen dom :?

• Author
comment_64117

Du har väl varit här: http://www.carrollshelbywheels.com/cs69.htm och tittat tidigare ? :)

Halloj, nu har jag äntligen fått hem mina fälgar. Alldeles lagom tills det är dax att ställa av bilen.....

comment_64119
Du har väl varit här: http://www.carrollshelbywheels.com/cs69.htm och tittat tidigare ? :)

Har inte varit på den sidan förr men jag vet en som varit synd att han såg i spegeln......... :?

Jag syftar på min avatar ny bil och gamla hjul eller gammal bil och nya hjul :--:--

comment_64125

Synd att sätta dom på en 07:a ;)

Skulle passa perfekt på en 70:a :--

Håller helt och hållet med dig,Janne :--:--

Kanske också på en 71:a :oops:

• Author
comment_64132

Jo, kan bara hålla med :).

Jag är ett stort fan av gammelmussar, nån gång i framtiden när man har mer tid och plats kanske det blir en äldre modell.

Ser ut som om att det skulle kunna vara Magnum 500 fälgar, fast i ny upplaga. :P

Grymt snygga !

Säger som dom andra, skulle nog passa bättre på en 71:a ändå du. ;):--

comment_64133
Jo, kan bara hålla med :).

Jag är ett stort fan av gammelmussar, nån gång i framtiden när man har mer tid och plats kanske det blir en äldre modell.

Ser ut som om att det skulle kunna vara Magnum 500 fälgar, fast i ny upplaga. :P

Grymt snygga !

Säger som dom andra, skulle nog passa bättre på en 71:a ändå du. ;):--

Då kan du få provköra våra gammelmussar till våren så förstår du hur bra du har det (tror jag).......... :--:--

comment_64152
(tror jag).......... :--:--

Helt riktigt.

Men det ligger en oförklarlig charm i att köra en gammal bil.

Jag har nog blivit felpräglad i barndomen eller nåt..

Den charmen hoppas jag kommer till mig med även om jag inte blivit felpräglad vissa tycker nog det ändå (om det inte blänker) :--:--:--

Jag föddes inte med olja under naglarna utan polercreme och vax säger andra :--:--:--

• 3 months later...
  • Author
comment_68284
Ser riktigt bra ut Tomas ut och halka omkring lite nu det är snorhalt ute :--:--:--

Till och med jag kunde få det att spinna idag :--:--:--

Har du lite bättre kort på dom är lite halvsugen på svarta hjul på min med ..:boss

Jag märkte hur halt det var. Jag hade ett ägg på högerfoten, tro mig ! :)

Min mobilkamera suger, Magnus tog kort med en riktig kamera dom korten är nog lite bättre.... Om inte annat kan vi ta ett par kort till under bättre ljusförhållanden.

comment_68291
Jag stod och dreglade över de fälgarna i bagaget på Magnus bil i höstas.

Höll alla tummar att de inte skulle passa på din bil så jag kunde få köpa dem...det sket sig.. :twisted:

Härligt retrostuk, även om mobilbilderna suger.

Ha det bra

Här har Du riktiga bilder och riktigt häftiga 71 retrohjul :--:--

imgp1083ud1.jpg

Jag jagar stolar fortfarande Janne du hör av mig om nåt dyker upp. :D

comment_68405
14" Slotted rotors bakom dom nya fälgarna borde bli bra, obs en höger & en vänster skiva dom har ansträngt sig

Inte bara spår i asfalten i vår ser jag. :--:--:--

Hoppas att mina kommer på snart också nu när du testat,Magnus :oops::oops:

Men vi kan vänta på Barker och luftfjädringarna... :--:--:evil: