Gäst November 17, 2008 Report November 17, 2008 Tycker det är svårt att hålla bort imman från rutorna.Får växla mellan defroster och dom ställbara stora munstyckena på sidorna och 3-4 på fläkt ett bra tag inna det ger sig.Även testat med AC.Skarevaså? Citera
grufman November 17, 2008 Report November 17, 2008 ac'n ska alltid vara igång (vilket den är automatiskt om du har i defrost-läge, den går då inte att stänga av oavsett hur knappen står) Citera
streetsaleen November 17, 2008 Report November 17, 2008 Nån mer än jag som tycker att det blir jävligt kvavt i bilen om man kör utan AC ett tag??? Citera
aahrling November 18, 2008 Report November 18, 2008 Nån mer än jag som tycker att det blir jävligt kvavt i bilen om man kör utan AC ett tag???Jo, gissar på att då man kört med AC och sedan slår av den så bildas en massa kondens... Får samma som dig. Citera
christianm November 18, 2008 Report November 18, 2008 Nån mer än jag som tycker att det blir jävligt kvavt i bilen om man kör utan AC ett tag???Jo, gissar på att då man kört med AC och sedan slår av den så bildas en massa kondens... Får samma som dig.Ja, och det är samma i alla bilar (som jag har kört iaf). Dvs inget specifikt Mustang-fenomen. Citera
streetsaleen November 18, 2008 Report November 18, 2008 där ser man, då fick man lära sig nått nytt Citera
Recommended Posts