December 14, 200816 yr comment_65442 Tjao!Sitter och kikar runt i diverse kataloger och webbsidor efterbilder och delar på cabbrunnen på 68'an.Ryggen på mitt baksäte ser ut att sakna något då det är vitmålat.Ser ut som om det ska sitta en plåt eller skiva där av något slag.Regg-besiktning på tisdag och hade tänkt ha allt i toppskick menhar fått dra ned på tempot då plånboken och kärrnga börjat klaga lite Någon som har lite tips?(Bilder bifogas så snart jag kommer ihåg att ta med den till garaget)
December 15, 200816 yr comment_65447 Är det baksidan på själva ryggstödet du menar?? För själva ryggstödet vilar ju mot en plåt ( del av karossen).
December 15, 200816 yr Author comment_65462 Jo det kan nog stämma att det är själva "säcken" jag saknar.Halva ryggstödet vilar mot plåten och resterande halva skaväll då antagligen täckas av säcken.Någon återförsäljare här i Sverige som kan rekomenderas?Om 13 timmar reg-besiktigas den
December 15, 200816 yr comment_65463 Jo det kan nog stämma att det är själva "säcken" jag saknar.Halva ryggstödet vilar mot plåten och resterande halva skaväll då antagligen täckas av säcken.Någon återförsäljare här i Sverige som kan rekomenderas?Om 13 timmar reg-besiktigas den Kan ha en ny extra. Er det svart ni vil ha? Visseligen i Norge, men endå John
December 15, 200816 yr comment_65465 Jo det kan nog stämma att det är själva "säcken" jag saknar.Halva ryggstödet vilar mot plåten och resterande halva skaväll då antagligen täckas av säcken.Någon återförsäljare här i Sverige som kan rekomenderas?Om 13 timmar reg-besiktigas den Kolla med Euromustang, 08-559 25 475. Dom kanske har sådana i lager.E J
December 28, 200816 yr Author comment_65851 Jo det kan nog stämma att det är själva "säcken" jag saknar.Halva ryggstödet vilar mot plåten och resterande halva skaväll då antagligen täckas av säcken.Någon återförsäljare här i Sverige som kan rekomenderas?Om 13 timmar reg-besiktigas den Kolla med Euromustang, 08-559 25 475. Dom kanske har sådana i lager.E JJag gjorde så att jag beställde en från mustangparts för 350 pix.Inga pengar att snacka om så det var bara att beställa.Kommer antagligen V1 eller V2