Mightyjochen December 17, 2008 Report December 17, 2008 Hej det ringer runt ett företag med telefon nr 08-7040020 och vill sälja en special gjord mustang jacka som är numrerad och bara finns i ett fåtal exemplar. Detta är en bluff, de säljer en skit jacka från Kina. Först ringde de alla som hade porsche sedan till alla som hade Corvette och nu alltså till alla som har Mustang.De kan inte ens visa en bild på jackan innan. Varning köp inte. Citera
pools December 17, 2008 Report December 17, 2008 http://www.mustangclubsweden.com/phpBB2 ... ld+classic Citera
ThomasX December 17, 2008 Report December 17, 2008 HejsanFöretaget heter egentligen World Sport International Scandinavia AB, omsatte 2007 mer än 9 miljoner med en vinstmarginal på knappt 6% med 24 anställda. Väldigt många anställda för den omsättningen.Det verkar finnas delade meningar, en del skriver att deras jackor är bra.Vad var det som var dåligt med din?Har du skickat tillbaka den?Fått igen dina pengar?Det är ju så att dom kan köpa in en jacka från t.ex. china (en hel del av de kvalitetskläder m.m. som vi köper för dyra pengar är sedan många år tillverkade i kina) sätta på en mustanglogga och numrera från 1 till 1000 eller vad dom nu vill och sen säga att det är en unik numrerad jacka, det är ju faktiskt sant. Ärligt talat, vad mer kan man förvänta sig? Men jag håller absolut med, kan dom inte ens visa en bild...Jag frågade på en Canada Goose jacka på tradera idag, fick omgående bra svar på alla frågor utom den om det var en orginal eller kopia, frågade igen men fick inget svar. Hade svaret blivit orginal hade jag ändå inte litat på säljaren, men satt mig i bilen och åkt för att hämta/betala, alltså inga pengar ut innan jag sett varan i detta fallet. Nu slapp jag resan Ska man köpa via internet eller postorder ska man alltid försäkra sig om att man får det man förväntar sig. Hejhej Citera
Nenne December 18, 2008 Report December 18, 2008 Inlägg behöver inte korspostas, det är enklare att hålla igång en diskussion om alla läser och postar inlägg i samma tråd.Dessutom har det ju inte med teknik att göra så här är väl lämpligare. Citera
Lygdman cmc813 December 18, 2008 Report December 18, 2008 Jag har en Fairlane skin jacka troligtvis från nämnd firma (nr111 av 500).. Det lite roliga är att den har jag köpt beg. av en jobbarkompis, och firman ringde mig och fundera om jag vela köpa en jacka (min är flera år gammal) så jag sa att jag redan hade en och killen fick först inte ur sig ett ljud.. Så det är nog inte "en unik serie" utan den tillverkas nog i fler ex.. Men om inte kvalitén blivit sämre så anser jag att det är en fin välsydd jacka. Citera
ThomasX December 26, 2008 Report December 26, 2008 HejsanDen här tråden finns i två versioner i den här sektion (Övrigt) med samma rubrik och samma OP-inlägg, men med olika svar. Antar att det blivir så för att OP korspostat och sen har trådarna flyttats hit. Blir ju lite snurrigt, vore bra om de kunde läggas ihop till en tråd. Fast det är ju inte precis så att världen rasar ihop om det inte händer God Jul! Citera
Nenne December 27, 2008 Report December 27, 2008 HejsanDen här tråden finns i två versioner i den här sektion (Övrigt) med samma rubrik och samma OP-inlägg, men med olika svar. Antar att det blivir så för att OP korspostat och sen har trådarna flyttats hit. Blir ju lite snurrigt, vore bra om de kunde läggas ihop till en tråd. Fast det är ju inte precis så att världen rasar ihop om det inte händer God Jul!Om jag vetat hur man slår ihop trådar med samma innehåll hade jag gjort det förra veckan, men tyvärr är mina alternativ begränsade till antingen flytta eller radera. Citera
Recommended Posts