saleen March 28, 2003 Report March 28, 2003 Såg för länge sen att det fanns några sidor om hur en fmx renovering går till. Jag är mycket intresserad av att se dessa sidor igen. Kan ingen lägga upp dom igen, eller skicka dom till mig på :jsahlin@hotmail.comDet skulle vara mycket bra då jag står med två trasiga lådor!!Vill ju ut och gasa lite med kärran... Citera
Ronnie S March 28, 2003 Report March 28, 2003 Sidorna finns fortfarande kvar. Klicka på "Bildgalleri" sedan "Garaget" och efter det på "Per Berglund". Där ska det finnas. Citera
Fröberg November 24, 2008 Report November 24, 2008 Någon som vet om renoveringssidorna finns kvar och vart jag hittar dom? Citera
Per Berglund November 24, 2008 Report November 24, 2008 Det är jag som gjorde guiden tidigare men den är nu raderad. Citera
Fröberg November 24, 2008 Report November 24, 2008 Det är jag som gjorde guiden tidigare men den är nu raderad.Vaaaa. Hur kan man radera en guide :SDu råkar inte ha den kvar...? Citera
Per Berglund November 24, 2008 Report November 24, 2008 Klart jag har den är ju min. Ska du renovera lådan själv så rekommenderar jag att du investerar i en manual. Citera
Fröberg November 24, 2008 Report November 24, 2008 Klart jag har den är ju min. Ska du renovera lådan själv så rekommenderar jag att du investerar i en manual. Då kanske man ka få ta del av den Vart får jag tag i en manual över FMX?EDIT: Det står D4AP-7003-AA på min låda. Efter lite googlande har jag fått fram att det är en FMX. Citera
Recommended Posts