Emberglo January 27, 2009 Report January 27, 2009 HejSkall plocka fram färgen till de inre detaljerna och fastnar nu på detta med Group1 eller Group 2(Se bild 1). Är det någon som vet skillnaden?. Min trimkod D4 återfinns nämligen i båda grupperna. Jag har desutom funderat på att stoppa in en pony inredning, torde innebära trimkod 64(bild 2) som oxå återfinns i båda grupperna. Bild 2 som är trimkod 64 verkar att ha en beige ton på intrumentbrädan men är det grupp 1 eller grupp 2 som avses eftersom det är 2 helt olika färgkoder i de olika grupperna. Är det någon som har en ide?MVHTommy Citera
Nenne January 27, 2009 Report January 27, 2009 Det står ju i bilden Du bifogade vilka detaljer som ingår i respektive grupp, ... eller missförstår jag frågan ? Citera
Lars Oscarsson cmc383 January 27, 2009 Report January 27, 2009 Hej.Det gäller att läsa rätt så går det lätt att förstå,det skiljer på 66 parchment färgkod 5779,65 White färgkod 5767, parchment fanns inte65. Kolla även uppdelning standard och deluxe, Citera
Emberglo January 27, 2009 Author Report January 27, 2009 Hejaah, är det jag som inte har fattat att det är 2 olika kulörer på inredningsdetaljerna, dvs de detaljer som ligger i grupp 1 är en kulör och de som ligger i grupp 2 är den andra kulören. Har gått efter bilder och då ser det ut som om vissa detaljer i inredninge är målade i samma kulör som den externa färgen. Citera
Recommended Posts