Jump to content

Recommended Posts

Har läst det nya numret som kom idag,härlig läsning "bara om mustanger"inte en massa cheva skräp :-- . Roligt att muskelbilarna håller på att bli mer eftertraktade på senare år, och bara stiger i värde :D Jag tog mitt körkort 1973 och bensin krisen var här och då var det inga större priser på dessa. Då skulle man köpt på sig ett antal ;)

Jag köpte också tidningen men har inte läst klart den i nuläget. Hittills har det varit kul läsning. Speciellt ang modifieringarna för modellerna 2005 och nyare inför *sverige-bruk*. Lite skillnad jämnfört med en klassiker. :D

Förresten, vad är det för fel på cheva? (kunde inte låta bli att retas lite) ;)

För er som blev intresserade av att beställa en kopia på originalfakturan för er bil, glöm bort det som står på sidan 13, numera är det Kevin Marti som har hand om dessa.

För övrigt gick Lois Emminger bort för ett halvår sedan, eller nå't sån't, så det är bara slöseri med frimärken att skicka något till adressen som anges i tidningen.

• 2 weeks later...

Det finns ett fel i notisen om Carroll SHelby på sidan 12, där påstås felaktigt att "de övre främre bärarmarna flyttades en bit uppåt i chassit". Alla vet väl att man flyttade de övre länkarmsinfästningarna en tum NEDÅT.

Köpte tidningen idag fanns mycket gott att titta på speciellt bilarna under rubriken föreningslivet på sid 53 :D:D ( den vita cabben jag hade då ser lite kul ut som en luftballong nästan) Ska sätta mig med en bärs och tidningen i bastun nu några timmar, har legat i en krypgrund under en skola

som är kraftigt mögelskadad halva dan så nu behövs sanering av kroppen