Jump to content

Mustang fastback-70 cmc2270


Olsson026 CMC 2270

Recommended Posts

Hej. Nu var det länge sedan tråden blev uppdaterad,för några veckor sedan var det dax för premiär turen(utan skärmar och huv+lite annat)hade lite strul med lådan ingen 1a någon hade satt en kula fel i ventilhuset:crazy: så det drog ut på tiden,men nu är första burnouten fixad :D.

Håller på att montera innertaket nu,svårt att få det riktigt bra,men det ska nog fixa sig med lite tålamod hoppas jag.

post-3239-144839365492_thumb.jpg

post-3239-144839365513_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Man för tacka för alla fina kommentarer. Man lär så länge man levet, tack JohnRB visste inte det om jag ska vara ärlig.:wave:

Det er ju orginalprylar som det, jag leter efter. Många restaurer bilen med nya prylar, og det er inget fel med det. Men sen finns det tokdårar som jag som søker dom der orginalprylarna som alla slenger eller dom inte vet vad dom er til.

Innan ni slenger nåt, prova selja dom først. Kan ju finns fler tokiga ;-)

Mvh

JohnB

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Hej SCJ-205. Ja Söderhamn är inte långt bort, har en förhoppning att åka lite till sommaren så vem vet kanske tar en tur

till söderh. Har inte du haft en fin hemsida har jag för mig,fick lite tips om förnickling av dig för några år sedan.

MVH Christer/Gävle

Tjena Christer!

Jo de kan stämma att du fick tips om förnickling, har byggt ett bad där jag förnicklar alla bultar och småprylar själv..Hemsidan finns inte längre kvar då webbhotellet den låg på lades ner...har dock en ny jag jobbat på en del mellan varven..men men... den inte helt klar då tiden inte riktigt vill räcka till. Är du till söderhamn nåt så är du välkommen på livevisning av förnicklingen och garagebesök. Har ju min bror i gävle och min dotter i valbo...brukar dessutom serva wurlitzer jukeboxen på cafe lido när det behövs...så är hyfsat ofta i gävle. M.v.h. "Micke"

post-3208-144839391339_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...