Hans Bergman March 5, 2009 Report March 5, 2009 Varför lyser inte backljusen när man sätter i back?Var sitter backljuskontakten egentligen Dom har fungerat tidigare,vad kan ha hänt eftersom båda är döda Citera
bosewallius March 7, 2009 Report March 7, 2009 Om du har manuell lada sitter den pa vaxelforaren pa ladan.Mvh Bosse Citera
Lars Oscarsson cmc383 March 7, 2009 Report March 7, 2009 Har du automat så sitter den på ingående axellådan tillsamman med kontakten för startspärr. Citera
ludde1969 March 7, 2009 Report March 7, 2009 Har samma problem plus att vindrutespolningen inte funkar (samma säkring).Jord fel??? Skriv gärna några rader här när du löst ditt problem. Jag skriver när/om jag hittar felet. / Per Citera
Hans Bergman March 22, 2009 Author Report March 22, 2009 Hej Per.Nu har jag hittat felet,varför backljusen inte slog på när jag satte i backen.Det var ju inte så stort fel,men man borde ju kolla säkringarna först.Det var den översta i säkringshållaren under instrumentbrädan.Vet ej om den är till något annat också.Men nu fungerar ju allt som det skall Citera
Recommended Posts