Draken March 31, 2009 Author Report March 31, 2009 Då får vi hoppas på att den går genom med blankt papper. Har du nån länk till bilderna på bilen eller kan du lägga upp dem här?http://www.usabil.nu/databas/Detalj.asp?ID=86276Jag såg bilderna. Tack. Är förarstolens klädsel sprucken eller såg jag fel?PS. Snyggt jobbat med stolarna förresten, Lars!! [/quote:3qvlj0zj]Ja den är sprucken! Citera
MrTurbo_1645 March 31, 2009 Report March 31, 2009 Ta affärerna via PM nu... Kontrollera så motor & låda funkar som de skall innan köp med. Dålig service kan sätta sina spår så att säga. Inga missljud från motorn samt att låda växlar utan att knorra. Citera
Draken March 31, 2009 Author Report March 31, 2009 Någon som har tid att kolla denna mustang med mig i helgen? Citera
Draken April 4, 2009 Author Report April 4, 2009 Då så nu har man kommit hem från Örebro!Visst finns det lite skavanker men.....Inga större grejer!Motor/låda funka fint Dörrarna har sina rostfläckar!Höger framskärm + dörr har ett mindre veck *Inget akut*Gummilisten som går ner vid lilla sidorutan måste bytas på båda sidornaInge rost i golvet eller i hjulhusen!Fick han att besikta bilen och återgärda 2st 2or! *signalhorn + blinkers*Fälgarna måste bytas ! ser galet ut med dom....Prio senareHämtar den nästa helg!Fick den för 95 pappHar jag gjort en dum affär nu eller?Lite pix Citera
MrTurbo_1645 April 4, 2009 Report April 4, 2009 HejTrevligt! Det framkommer alltid lite småsaker när man kollar bilar IRL. Tror inte du gjorde ett galet köp. Få bilar är felfria och helst inte till det priset! Det är ju trots allt en mustang av snyggaste årsmodellen. Gratulerar!Edit; håller med dig om fälgarna, de såg inget kul ut, lek slut däcken denna sommar och planera inköp av andra hjul till vintern. Citera
Draken April 4, 2009 Author Report April 4, 2009 HejTrevligt! Det framkommer alltid lite småsaker när man kollar bilar IRL. Tror inte du gjorde ett galet köp. Få bilar är felfria och helst inte till det priset! Det är ju trots allt en mustang av snyggaste årsmodellen. Gratulerar!Edit; håller med dig om fälgarna, de såg inget kul ut, lek slut däcken denna sommar och planera inköp av andra hjul till vintern. Tack! Citera
CMC 1061 Berra April 4, 2009 Report April 4, 2009 Grattis och välkommen till den äldre generationen mussar. Dom är bus gulliga bilar. Som lever lite sitt eget liv. Men allt går alltid att förbättra.Berra Citera
1096 April 4, 2009 Report April 4, 2009 Stort grattis..... en 67a är aldrig fel... Men kan ju hålla med dig om fälgarna... Mvh, Citera
Gtttggg April 4, 2009 Report April 4, 2009 Grattis till din nya bil. Jag såg bilderna och där har du lite jobb som väntar men fälgarna...... ingen kommentar på dem. Byt fälgar när plånboken tillåter. Citera
Lars Oscarsson cmc383 April 4, 2009 Report April 4, 2009 Grattis till ett bra val av Mustang, en avmin favoriter är årsmodel 1967. Citera
Draken April 4, 2009 Author Report April 4, 2009 Grattis till din nya bil. Jag såg bilderna och där har du lite jobb som väntar men fälgarna...... ingen kommentar på dem. Byt fälgar när plånboken tillåter. Tack alla!Ja det är tur att man gillar att skruva Angående fälgarna så har du helt rätt!Nu har man äntligen sin 67a Citera
MrTurbo_1645 April 4, 2009 Report April 4, 2009 hahavi verkar rörande överens ang fälgarna. Ko ihåg att de passar tex Amazon, så sälj dem till en volvoraggare sedan, gärna dyrt, det e fint när man skall köpa nytt. Jag sålde de jag hade innan jag köpte mnytt, kan tänkas vara riskfyllt att ha bilen på pallbockar tills de nya anländer men det ger helt klart bättre förutsättningar., jag bjuder på ev felstavningar, kom precis hem från ett 40-års kalas... *hick*Edir; -67 rules! Citera
Gtttggg April 5, 2009 Report April 5, 2009 Grattis till din nya bil. Jag såg bilderna och där har du lite jobb som väntar men fälgarna...... ingen kommentar på dem. Byt fälgar när plånboken tillåter. Tack alla!Ja det är tur att mam gillar att skruva Angående fälgarna så har du helt rätt!Nu har man äntligen sin 67a Japp, man måste gilla att skruva lite grann för det rör ju sig om hobby som berör klassiska bilar. Du gjorde ett bra val ang årsmodell Kräng fälgarna snarast. Folk vill köpa fälgar/sommardäck nu och du har lite "sponsorpengar" till nya fälgar. Kan inte bli bättre läge. Citera
Draken April 5, 2009 Author Report April 5, 2009 jag undrar va det är för fabrikat på dessa 17" fälgar.....Det sitter nästan helt nya däck på fälgarna med Citera
MrTurbo_1645 April 5, 2009 Report April 5, 2009 Lossa dem å spana på insidan, få tillverkare låter bli att märka sina produkter. Citera
Jonasm April 7, 2009 Report April 7, 2009 jag undrar va det är för fabrikat på dessa 17" fälgar.....Det sitter nästan helt nya däck på fälgarna med Grattis till köpet Och dom där fälgarna vet ja inte va de är för nått. Men släng ut dom på blocket. De är alltid nån k*t 18åring som vill ha dom på sin räcer Sen kan du köpa nå annat... Citera
Recommended Posts