Jump to content

Recommended Posts

• Svar 92
  • Skapad
  • Senaste Svar

Top Posters In This Topic

Ta affärerna via PM nu... :roll:

Kontrollera så motor & låda funkar som de skall innan köp med. Dålig service kan sätta sina spår så att säga. Inga missljud från motorn samt att låda växlar utan att knorra.

Då så nu har man kommit hem från Örebro!

Visst finns det lite skavanker men.....Inga större grejer!

Motor/låda funka fint

Dörrarna har sina rostfläckar!

Höger framskärm + dörr har ett mindre veck *Inget akut*

Gummilisten som går ner vid lilla sidorutan måste bytas på båda sidorna

Inge rost i golvet eller i hjulhusen!

Fick han att besikta bilen och återgärda 2st 2or! *signalhorn + blinkers*

Fälgarna måste bytas ! ser galet ut med dom....Prio senare

Hämtar den nästa helg!

Fick den för 95 papp

Har jag gjort en dum affär nu eller?

Lite pix

lgim0031.jpg

lgim0032.jpg

lgim0033.jpg

lgim0034.jpg

lgim0037.jpg

lgim0029.jpg

lgim0030.jpg

Hej

Trevligt! Det framkommer alltid lite småsaker när man kollar bilar IRL. Tror inte du gjorde ett galet köp. Få bilar är felfria och helst inte till det priset! Det är ju trots allt en mustang av snyggaste årsmodellen. :)

Gratulerar!

Edit; håller med dig om fälgarna, de såg inget kul ut, lek slut däcken denna sommar och planera inköp av andra hjul till vintern. :--

Hej

Trevligt! Det framkommer alltid lite småsaker när man kollar bilar IRL. Tror inte du gjorde ett galet köp. Få bilar är felfria och helst inte till det priset! Det är ju trots allt en mustang av snyggaste årsmodellen. :)

Gratulerar!

Edit; håller med dig om fälgarna, de såg inget kul ut, lek slut däcken denna sommar och planera inköp av andra hjul till vintern. :--

Tack! :P

Grattis till din nya bil. :D Jag såg bilderna och där har du lite jobb som väntar men fälgarna...... ingen kommentar på dem. Byt fälgar när plånboken tillåter. ;)

Grattis till din nya bil. :D Jag såg bilderna och där har du lite jobb som väntar men fälgarna...... ingen kommentar på dem. Byt fälgar när plånboken tillåter. ;)
Tack alla!

Ja det är tur att man gillar att skruva ;)

Angående fälgarna så har du helt rätt!

Nu har man äntligen sin 67a :D

haha

vi verkar rörande överens ang fälgarna. :--

Ko ihåg att de passar tex Amazon, så sälj dem till en volvoraggare sedan, gärna dyrt, det e fint när man skall köpa nytt. Jag sålde de jag hade innan jag köpte mnytt, kan tänkas vara riskfyllt att ha bilen på pallbockar tills de nya anländer men det ger helt klart bättre förutsättningar., :)

jag bjuder på ev felstavningar, kom precis hem från ett 40-års kalas... *hick*

Edir; -67 rules!

Tack alla!

Ja det är tur att mam gillar att skruva ;)

Angående fälgarna så har du helt rätt!

Nu har man äntligen sin 67a :D

Japp, man måste gilla att skruva lite grann för det rör ju sig om hobby som berör klassiska bilar. Du gjorde ett bra val ang årsmodell :D Kräng fälgarna snarast. Folk vill köpa fälgar/sommardäck nu och du har lite "sponsorpengar" till nya fälgar. Kan inte bli bättre läge.

jag undrar va det är för fabrikat på dessa 17" fälgar.....

Det sitter nästan helt nya däck på fälgarna med :D

lgim0030.jpg

Grattis till köpet :D

Och dom där fälgarna vet ja inte va de är för nått. Men släng ut dom på blocket. De är alltid nån k*t 18åring som vill ha dom på sin räcer 8)

Sen kan du köpa nå annat...