Mustang 2015+
Allmänna frågor/funderingar som berör Mustanger årsmodell 2015+
598 topics in this forum
-
Någon som sett några bra bilder på nya Mussen? Hittade denna som antyder om 4x4 på den nya Mussen https://www.drivingline.com/articles/spy-photos-new-2023-s650-ford-mustang-gt/
-
-
- 188 svar
- 11k visningar
- 1 follower
-
-
Är det någon som installerat gnäggande signalhorn på Mussen? Jag har en 2015 GT.
-
- 2 svar
- 128 visningar
- 1 follower
-
-
Om man är i Spanien under sommaren (juli-aug) skall man då ha en överdrag för att skydda mot solen?
-
-
- 3 svar
- 95 visningar
- 1 follower
-
-
Om man är i Spanien under sommaren (juli-aug) skall man då ha en överdrag för att skydda mot solen?
-
- 0 svar
- 43 visningar
- 1 follower
-
-
Har en 2015 GT svensksåld. Sugen på bättre helljus. Men vill inte förstöra utseendet. Någon som har smart lösning att dela med sig av?
-
- 5 svar
- 146 visningar
- 1 follower
-
-
Hej! Funderar på om min nästa Mustang GT ska vara en Cabriolet? Jag kör bilen ofta till jobbet sommarhalvåret. Hur är det med underhåll, buller, hållbarhet osv? Fördelar/nackdelar? Vad ska man tänka på när man köper en Mustang GT 2018+?
-
-
- 8 svar
- 272 visningar
-
-
Någon som har, eller kan tipsa om företag i Sverige eller övriga Europa, som säljer ( styling) huvscoop som kan passa min GT- 17 års modell. Har hittat snygga i USA, men dom skickar inte " overseas". Har sett passande på Mustanger i Sverige, men vid fråga har dom suttit på vid importen från USA. C- Parts har ett modellanpassat, men jag är inte helfrälst på utseendet. Tacksam för alla svar, har skannat av det jag kunnat, inklusive Kinesiska Temu och Wish.
-
- 2 svar
- 145 visningar
- 1 follower
-
-
På min GT -15 cab så är det inget ljud alls ibland när man startar den, gäller alla ljudfunktioner inte bara radion. Det sker kanske var 20 gång bilen startas annars funkar allt perfekt. Någon som vet? Fick rådet på Ford i Sverige att testa att reboota systemet.
-
- 2 svar
- 155 visningar
- 1 follower
-
-
Jag upplever att radiomottagningen är väldigt dålig i min originalstereo, är det fler som tycker likadant? går det att förstärka på något sätt? Sitter antennen i bakrutan på Mustangen
-
-
- 14 svar
- 500 visningar
-
-
Tipps om vad som kan vara fel om backljuset inte funkar. Det är inte lampan
-
- 1 svar
- 140 visningar
- 1 follower
-
-
Components: instrument panel cluster Affected vehicles: select 2024 Ford Mustang models produced at the Flat Rock Assembly plant between May 10th, 2024, and August 20th, 2024. Number of affected vehicles: 6,212 The fix: dealers will update the instrument panel cluster software, free of charge. Owners should: wait for communications from Ford, which will begin on November 11th, 2024. The Ford reference number for this recall is 24C35.
-
- 0 svar
- 152 visningar
-
-
bilen står skyddad i mitt garage på tomten i 6 månader behöver jag ha garageförsäkring? Vilket bolag är bäst ? Har nu fordförsäkring och betalar 7200/halvår garageförs halvår behövs garageförsäkring
-
- 4 svar
- 301 visningar
-
-
Hej,vilken kylarvätska och hur mäter man hur mycket kyla den tål
-
- 1 svar
- 194 visningar
- 1 follower
-
-
Hej, min backkamera visar bara rakt bakåt,tidigare backradien
-
- 1 svar
- 242 visningar
- 1 follower
-
-
-
Hej är intresserad veta vad får ni betala 2000 mil servicen.Och vad detta innebär ,vilka saker man byter /kontrollerar samt vilket miltal kommer det "stora" service. Ni som har haft bilen lite längre vet säkert mer :)
-
-
- 203 svar
- 37,4k visningar
- 3 followers
-
-
You can comment on our newly designed 2015-2022 Mustang headlights. We welcome your criticism and suggestions. There are pictures in the attachment. To be honest, I really love the headlights we designed. These two headlights are really beautiful on the car. The new design style is very suitable for young people to drive around. Friends, do you like it?
-
- 1 svar
- 233 visningar
- 1 follower
-
-
Hej alla! Har nyare Mussar (2018-2024)12 V uttag i skuffen? Var sitter det isåfall? /P-O
-
- 1 svar
- 185 visningar
-
-
Var/hur hittar jag 12V helljus att styra relä för extraljusramp.
-
- 1 svar
- 181 visningar
-
-
Kör max 4-500 mil,,sedan i garaget vilket bolag använder ni och vad betalar ni? fordförs 6598/ halvår helf.
-
- 1 svar
- 193 visningar
- 1 follower
-
-
Hej, Jag har en Mustang 2017 års modell. Jag tittar på att köpa en Windblocker. Var hittar jag den som är bäst Lars
-
- 7 svar
- 399 visningar
- 1 follower
-
-
Hej,,,har ni garageförsäkring ? Min bil står i eget garage på tomten. vilket bolag för försäkring ? Pris ?
-
- 1 svar
- 219 visningar
- 1 follower
-
-
Hej, kollar på lite olika mustanger och har sett att det verkar finnas 2 olika utförande på instrumentbrädan? Bifogar 2 bilder från olika bilar - båda är 2021 och svensksålda och skillnaden är över ventilationsutblåsen i mitten där den ena är rillad och den andra har ett slätt högtalargaller.. vad är skillnaden och varför? Hoppas någon vet 😊
-
- 1 svar
- 205 visningar
- 1 follower
-
-
Vanligt svart Mustang med blå sömmar i inredningen ? Jag har det och trodde det var ganska vanligt, men de andra svarta jag sett har vita sömmar.
-
- 0 svar
- 163 visningar
-
-
Vad mäter den högra mätaren egentligen. Någon som vet?
-
- 1 svar
- 234 visningar
- 1 follower
-