Daniel Linde August 21, 2006 Report Share August 21, 2006 Hej,Är det någon som har en sprängskiss på en bakaxel till 1995 GT.Skall byta hjullager och hade varit bekvämt med en sådan.Sen en liten undran till, finns det ingen plugg o påfyllningshål till bakaxeln för oljan? Har letat o donat, men finner inte ett jota.Kan ju va bra o veta om det är nå olja i den MvhDaniel Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pernolf cmc 558 August 21, 2006 Report Share August 21, 2006 påfyllningen sitter i bak, en insex som är väl dold av lort och rost.Kika på förarsidan, framemot kardan så ser du den, tömmer gör du genom att lossa kåpan...En eftermarknadsgördel har plugg... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Linde August 21, 2006 Author Report Share August 21, 2006 Tack pernolf!Då vet jag att det finns en iaf bara o leta vidare Sprängskiss någon? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielG August 21, 2006 Report Share August 21, 2006 Här är en allmän sprängskiss på 8.8" Ford. Inte så bra, men jag kanske kan ordna en bättre om du inte har bråttom.http://www.therangerstation.com/tech_li ... xpaxle.GIF Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Linde August 21, 2006 Author Report Share August 21, 2006 Hej,Tack Daniel, jag har inte så bråttom. Bilen skall fixas på Söndag. Kan du greja en så vore det kanon.MvhDaniel Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts