Köpte en Mopar *host* Peformance huvudbromscylinder från Summit, det sägs att Wilwoods är likadan. Rekommenderas från många Fordåkare i staterna där de konverterar till skivor och även vill slippa bromsservot. Jag köpte en själv i våras när jag konverterade min 67a från trummor till skivor och spindlar från en 70a. Kör även utan bromsservor, det funkar kanon, besiktningen hade inget att anmärka på heller. Bra känsla i pedalen och jag behöver inte trycka speciellt hårt heller för att få stopp. Installationen var busenkel, fick borra upp fåsthålet i alu-huvudbromscylindern nån millimeter och korta axeln som går mellan bromspedalen och huvudcylindern ca 12mm tror jag det var. Nipplar följde med så det var bara att böjja till några korta bromsrör mellan huvudcylindern och blocket på innerskärmen, tog ett par timmar. Men vill du ha orginal, så är det bromsservo som gäller, får så vitt jag vet så fanns det inte skivor utan servo i någon Mustang innan 1974. Tänk på att med en huvudbromscylinder så är det mer än utväxling på pedalen som gäller, även borrning och slaglängd på kolven måste vara rätt för att det ka bli bra. http://store.summitracing.com/partdetai ... %2D5249271